KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

chief of the floor

Romanian translation: şef(ul) de secţie / etaj


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:chief of the floor
Romanian translation:şef(ul) de secţie / etaj
Entered by: Valentin Alupoaie

13:30 Jan 10, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: chief of the floor
O infirmieră zice despre un medic că e "chief of the floor". Mai multe indicii n-am. Mulţumesc.
Valentin Alupoaie
Romania
şef(ul) de secţie / etaj
Explanation:
Nu e o traducere foarte exactă, dar cred că e suficientă dacă nu e într-un document oficial. Sau şeful secţiei/etajului.
Selected response from:

lucca
Romania
Grading comment
Cred că nu e nicio problemă dacă închid acum. Mulţam frumos tuturor.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +10şef(ul) de secţie / etajlucca
5sef de sectieoltean
4 +1şeful secţiei
Simona Hagiu


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +10
şef(ul) de secţie / etaj


Explanation:
Nu e o traducere foarte exactă, dar cred că e suficientă dacă nu e într-un document oficial. Sau şeful secţiei/etajului.

lucca
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 351
Grading comment
Cred că nu e nicio problemă dacă închid acum. Mulţam frumos tuturor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Petrican: acelaşi dubiu aveam şi eu...dar uneori pe acelaşi etaj pot fi secţii diferite (de exemplu Chirurgie + Ortopedie + Urologie, ca să vorbesc din experienţa proprie); eu aş forţa şef de etaj (deşi nu am auzit până acum de această titulatură în spitalele rom.)
4 mins
  -> Mulţumesc! În România n-am auzit nici eu de şef de etaj, dar cred că e OK.

agree  Cristian Brinza: aşa am găsit şi eu
5 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Irina Adams: sef de etaj e bine, deoarece pe un etaj pot fi mai multe sectii, cum a zis Mihaela
15 mins
  -> Mulţumesc! Exact!

agree  xxxmistahara: si eu stiam si am verificat si acum ca la noi este vorba despre medic "sef de sectie", dar trebuie tradus "sef de etaj" (poate ei au o alta structura)
26 mins
  -> Mulţumesc! Depinde de atribuţiile pe care le are, dar şi eu sunt pentru "şef de etaj".

agree  Iosif JUHASZ
32 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Irene S.
34 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Cristiana Coblis
2 hrs
  -> Mulţumesc, Cristiana!

agree  Veronica Manole
10 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
10 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Bogdan Honciuc: şef de secţie. Din câte am observat ;), la ei nu se îngrămădesc mai multe secţii pe un etaj şi floor înseamnă, îndeobşte, secţie
1 day4 hrs
  -> Mulţumesc! Am văzut că şi o clădire (pavilion) e o secţie. Pe de altă parte: mai multe secţii (mici) = mai multe indemnizaţii etc. de şef de secţie în Ro.

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
şeful secţiei


Explanation:
sau alt sinonim la şef... daca e vorba de un spital, secţiile sunt organizate pe etaje separate...
o sugestie...

Simona Hagiu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Honciuc
1 day4 hrs
  -> Multumesc, Bogdan

3 days9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
sef de sectie


Explanation:
este folosit pentru desemnarea medicului sef de la o sectie dintr-un spital-interne,obstetrica-ginecologie,anestezie-terapie intensiva,ortopedie,chirurgie,etc

Example sentence(s):
  • Medicul sef de sectie- supervizeaza interventiile din sectia respectiva(ex.operatiile)
oltean
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian