KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

formatiuni ocupatoare de spatiu

Romanian translation: space-occupying lesion/mass


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:formatiune ocupatoare de spatiu
Romanian translation:space-occupying lesion/mass
Entered by: bobe

07:37 Mar 12, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Imaging
English term or phrase: formatiuni ocupatoare de spatiu
Intr-un buletin de interpretarea unui CT scan pulmonar ( diagnostic tumoare bronhopulmonara dreapta) se vorbeste despre mai multe tipuri de formatiuni printre care si aceste
"formatiuni ocupatoare de spatiu hepatice".
Sa le zic: "(opaque/dense) mass" or "cysts" ???
Multumiri anticipate.
bobe
United States
space-occupying (hepatic) lesions
Explanation:
Vezi şi glosarul proz.
http://www.proz.com/kudoz/296528
Selected response from:

Maria Diaconu
Romania
Grading comment
Multumesc frumos!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3space-occupying (hepatic) lesions
Maria Diaconu
4space occupying massesIrina-Maria Foray


Discussion entries: 1





  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
formaţiuni ocupatoare de spaţiu
space-occupying (hepatic) lesions


Explanation:
Vezi şi glosarul proz.
http://www.proz.com/kudoz/296528


    Reference: http://www.pediatriconcall.net/fordoctor/BiochemicalProfile/...
Maria Diaconu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 102
Grading comment
Multumesc frumos!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elizabeth Rudin
4 mins
  -> Mulţumesc, Elizabeth

agree  Luminita Fundatureanu
8 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Tradeuro Language Services
1 day4 hrs
  -> Mulţumesc

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
space occupying masses


Explanation:
http://www.pakmedinet.com/10848

HTH

--------------------------------------------------
Note added at 7 minute (2008-03-12 07:44:19 GMT)
--------------------------------------------------

http://radiographics.rsnajnls.org/cgi/content/full/25/3/659

http://bmb.oxfordjournals.org/cgi/reprint/40/2/194.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 9 minute (2008-03-12 07:46:40 GMT)
--------------------------------------------------

*space occupying masses in the liver* - http://www.wipo.int/pctdb/en/wo.jsp?IA=US2003027242&DISPLAY=...


Irina-Maria Foray
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 136