KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

pinna unfolding

Romanian translation: formarea tragus/ului// urechii externe (intrauterin)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pinna unfolding
Romanian translation:formarea tragus/ului// urechii externe (intrauterin)
Entered by: cezara lucas

14:50 Nov 22, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: pinna unfolding
In a pre- and postnatal development study in rats, increased mortality of newborns, decreased body weights and delayed pinna unfolding were observed in offspring at X doses greater than 20 times the clinical dose.

Este vorba despre studiile privind toxicitatea şi siguranţa unor picături oftalmice.

Mulţumesc anticipat.
Maria Diaconu
Romania
formarea tragus/ului// urechii externe (intrauterin)
Explanation:
dezvoltarea/formarea mai lenta a tragusului// urechii externe, pt ca am gasit un astfel de context pe net, nu am putut sa deschid tot articolul, era contra cost;

Tind sa cred ca asta este explicatia, dar nu sunt 100% sigura
Mai caut.

--------------------------------------------------
Note added at 37 minute (2008-11-22 15:27:57 GMT)
--------------------------------------------------

Maria, uite referinta de mai jos, sper sa te clarifici,

http://www.pneumo-iasi.ro/articole/cim-o.pdf
din CIM-O Clasificarea Internationala a Maladiilor / Oncologice

C44.2 Ureche externã
Auriculã, FAI
Pinna
Conca
Canal auditiv extern
Selected response from:

cezara lucas
Romania
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1deplierea/desfacerea/formarea pavilionului urechiixxxM&T
4formarea tragus/ului// urechii externe (intrauterin)cezara lucas


  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
deplierea/desfacerea/formarea pavilionului urechii


Explanation:
pinna e denumirea latina a pavilionului urechii

xxxM&T
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
17 hrs
  -> Multumesc!

30 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
formarea tragus/ului// urechii externe (intrauterin)


Explanation:
dezvoltarea/formarea mai lenta a tragusului// urechii externe, pt ca am gasit un astfel de context pe net, nu am putut sa deschid tot articolul, era contra cost;

Tind sa cred ca asta este explicatia, dar nu sunt 100% sigura
Mai caut.

--------------------------------------------------
Note added at 37 minute (2008-11-22 15:27:57 GMT)
--------------------------------------------------

Maria, uite referinta de mai jos, sper sa te clarifici,

http://www.pneumo-iasi.ro/articole/cim-o.pdf
din CIM-O Clasificarea Internationala a Maladiilor / Oncologice

C44.2 Ureche externã
Auriculã, FAI
Pinna
Conca
Canal auditiv extern


    Reference: http://www.springerlink.com/content/a660779184x61755/
    Reference: http://www.thefreedictionary.com/Pinna
cezara lucas
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 254
Grading comment
Mulţumesc!