KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

pre-filled insulin pen

Romanian translation: stilou injector preumplut cu insulină


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pre-filled insulin pen
Romanian translation:stilou injector preumplut cu insulină
Entered by: Irina-Maria Foray

15:19 Feb 20, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / diabet
English term or phrase: pre-filled insulin pen
.
Vertrad
Romania
stilou injector preumplut cu insulină
Explanation:
http://www.farmaciiledona.ro/application/assets/uploads/pros...
Selected response from:

Irina-Maria Foray
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +10stilou injector preumplut cu insulinăIrina-Maria Foray
5stilou injector preumplut
Oana Moisuc
3 +1seringa automata preumpluta pentru administrarea insulineiWord_Wise
4stilou injector preumplutSasori


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
stilou injector preumplut


Explanation:
http://www.medipedia.ro/Dictionar/Medicamente/tabid/59/prosp...


Sasori
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +10
stilou injector preumplut cu insulină


Explanation:
http://www.farmaciiledona.ro/application/assets/uploads/pros...

Irina-Maria Foray
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 136

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu
6 mins
  -> Mulţumesc, Maria :-)

agree  Ioana Huiban
12 mins
  -> Mulţumesc, Ioana !

agree  George Blum
2 hrs
  -> Mulţumesc, George !

agree  Mihaela Petrican: mulţumesc, asemenea :-)
2 hrs
  -> Mulţumesc, Mihaela :-) Weekend plăcut !

agree  cezara lucas
3 hrs
  -> Mulţumesc, Cezara !

agree  lucca
4 hrs
  -> Mulţumesc, Lucian :-)

agree  Addriana
14 hrs
  ->  Mulţumesc, Addriana !

agree  RODICA CIOBANU
19 hrs
  -> Mulţumesc, Rodica !

agree  Ciprian - Vasile Popescu
1 day22 hrs
  -> Mulţumesc, Ciprian !

agree  Tradeuro Language Services
2 days15 hrs
  -> Mulţumesc!

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
stilou injector preumplut


Explanation:
http://www.medipedia.ro/Dictionarmedical/Medicamente/tabid/5...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2009-02-20 15:25:05 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.diabet.ro/RCP/LEVEMIR/RCP Levemir FlexPen.pdf

Oana Moisuc
France
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in FrenchFrench

25 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
seringa automata preumpluta pentru administrarea insulinei


Explanation:
La pacientele tratate cu antidiabetice orale acestea se înlocuiesc cu insulina datorita riscului de a produce malformatii fetale. Insulina se administreaza cu penul sau seringa, în cel putin 4 prize pe zi,
http://209.85.229.132/search?q=cache:Wtiv_0Qza3QJ:www.diabet...

---------------------------
Seringa automata pentru administrarea insulinei
Denumita Insulin pen, seringa automata pentru administrarea insulinei, creata de compania Lilly, are memorie. Da, poate sa stocheze ultimele 16 doze injectate de catre utilizator. Este folosita in special de cei care fac zilnic tratament cu insulina. Pretul uneia este de 100 $ si se gaseste in SUA, Europa si Asia. Posibil ca intr-un an, doi sa poata fi si pe piata din Romania.


http://209.85.229.132/search?q=cache:xYQjBRpcY44J:www.revist...


si o alta varianta: stilou injector preumplut > http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/apidra/121804r...



Example sentence(s):
  • Denumita Insulin pen, seringa automata pentru administrarea insulinei, creata de compania Lilly, are memorie.
Word_Wise
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bogdan1780: http://www.farmablu.ro/farmacie/insulatard-hm-penfil-3ml-x-5
163 days