KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

enzyme ACE

Romanian translation: enzima de conversie a angiotensinei


16:19 Dec 8, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: enzyme ACE
Cocoa lowers blood pressure by inhibiting the enzyme ACE. This enzyme helps to raise blood pressure in the body.
Alex Vulpoiu
Romanian translation:enzima de conversie a angiotensinei
Explanation:
.
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3enzima de conversie a angiotensinei
Mihaela Petrican
5angiotensin convertaza (ACE)
Nadia Bucurenci
5Enzima de conversie a angiotensinei (ACE)
DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation


Discussion entries: 3





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
enzyme ace
enzima de conversie a angiotensinei


Explanation:
.

Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 1754

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vera Costea
1 min
  -> mulţumesc :)

agree  Cosmin Băduleţeanu
18 hrs
  -> mulţumesc :)

agree  Tradeuro Language Services
10 days

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
enzyme ace
Enzima de conversie a angiotensinei (ACE)


Explanation:
Enzima de conversie a angiotensinei (ACE) | Sanatate, medicina ...
16 Apr 2009 ... Analize medicale detaliate: Testul pentru enzima de conversie a angiotensinei (ACE) se efectueaza pentru a depista cantitatea de enzima de ...
www.i-medic.ro/.../enzima-de-conversie-angiotensinei-ace

DR CHATONNETNÉ Pálma, MS, MA Translation
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Mihaela Petrican: dacă se doreşte acronimul, acesta ar fi ECA în limba română, nu ACE ;) salutări, Palma!//ACE doar pentru puturoşi :))...documentele oficiale UE sunt de altă părere, preferă ECA, iată un exemplu www.ema.europa.eu/docs/ro_RO/document...30/WC500007341.pdf
4 mins
  -> pentru termenurile foarte răspândite folosim abbrev. engl., de ex. AChE ( acetilcolin... ) în publicațiile științifice de nivel internațional, salutări Mihaela:)

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
enzyme ace
angiotensin convertaza (ACE)


Explanation:
http://www.synevo.ro/angiotensin-convertaza-ace/

Prescurtarea ACE este corectă, în această variantă.

De altfel,

enzyme ACE = enzyme Angiotensin Converting Enzyme


Nadia Bucurenci
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36