KudoZ home » English to Romanian » Medical (general)

bladder

Romanian translation: vezică urinară


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bladder
Romanian translation:vezică urinară
Entered by: Ciprian Patrascu

12:50 Jun 29, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / surgery
English term or phrase: bladder
Keeping the hydrostatic pressure within the bladder as low as possible may minimize absorption of bladder irrigants during surgery.
Ioana Bostan
vezica urinara
Explanation:
Context: Mentinerea presiunii hidrostatice la valori cat mai scazute cu putinta poate minimiza absorbtia solutiilor folosite pentru irigarea acesteia in timpul inteventiei chirurgicale.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 2 mins (2004-06-29 19:53:34 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Am verificat, nu era in glosar. Acum este.
Selected response from:

Ciprian Patrascu
Romania
Grading comment
Multumesc, Ciprian
Eram intr-o mare "fuga" si nu am nici un dictionar la indemana.
Thank
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2vezica urinara
Ciprian Patrascu
4vezica
Andrei Albu


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vezica


Explanation:
vezica (urinara sau biliara); in context, cred ca e vorba de vezica urinara

Andrei Albu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 117

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
vezica urinara


Explanation:
Context: Mentinerea presiunii hidrostatice la valori cat mai scazute cu putinta poate minimiza absorbtia solutiilor folosite pentru irigarea acesteia in timpul inteventiei chirurgicale.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs 2 mins (2004-06-29 19:53:34 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Am verificat, nu era in glosar. Acum este.

Ciprian Patrascu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 656
Grading comment
Multumesc, Ciprian
Eram intr-o mare "fuga" si nu am nici un dictionar la indemana.
Thank

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lucca: vezica urinara in contextul dat
8 mins
  -> multumesc, dl. doctor

agree  tzutzy
6 hrs
  -> multumesc