KudoZ home » English to Romanian » Medical: Health Care

MRI

Romanian translation: IRM


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:MRI
Romanian translation:IRM
Entered by: Simona Ignat

06:33 Aug 29, 2014
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care / Romanian
English term or phrase: MRI
traducerea acestui termen cu un echivalent românesc - nu explicația fiecărui cuvânt din alcătuire. Pur și simplu un pacient este trimis la acest tip de aparat și eu trebuie să îi traduc în limba română denumirea aparatului sau a tipului de analize care I se vor face. Este un fel de scanner până la urmă dar cuvântul scan nu acoperă exect terminologia MRI-ului.
Mulțumiri anticipate
Simona Ignat
Ireland
IRM
Explanation:
Imagistică prin Rezonanță Magnetică.
Selected response from:

ION CAPATINA
United States
Grading comment
Mulțumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5IRM
ION CAPATINA
5IMR
Janos Fazakas


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
IMR


Explanation:
Magnetic resonance imaging = imagistică prin rezonanță magnetică

Janos Fazakas
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
mri
IRM


Explanation:
Imagistică prin Rezonanță Magnetică.


    Reference: http://www.cdt-babes.ro/noutati/rezonanta_magnetica_nucleara...
ION CAPATINA
United States
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Mulțumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Claudia Serban
9 mins

agree  Simona Pop
3 hrs

agree  William Padina
17 hrs

agree  Ligia Mihaiescu
1 day 5 hrs

agree  Iosif JUHASZ
106 days