KudoZ home » English to Romanian » Medical: Health Care

phantom model

Romanian translation: manechin medical (uman)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:phantom model
Romanian translation:manechin medical (uman)
Entered by: Sorana_M.

10:05 Aug 29, 2014
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Health Care
English term or phrase: phantom model
Manechin?

Este folosit de studenti sau de medicii neexperimentati pentru deprinderea unei tehnici - in cazul meu, tehnica de injectare intraarticulara.
Sorana_M.
Romania
manechin medical (uman)
Explanation:
manechin medical uman:
http://www.tehnica-medicala.ro/products/KIT-ORGANE-PT-MANECH...

O prietena studenta la medicina imi spune ca studentii il numesc "manechin medical".

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2014-08-29 11:21:48 GMT)
--------------------------------------------------

Aici si la ce poate fi folosit:
Poate fi utilizat pentru invatarea igienei personale, ridicare si mobilizare, bandajare si toaletarea ranilor, injectii intramusculare si subcutanate, administrarea oxigenului, respiratie artificiala, traheostomie.
http://www.tehnica-medicala.ro/products/MANECHIN-MEDICAL-UMA...
Selected response from:

Roxana L.
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1manechin medical (uman)Roxana L.
4(model/manechin) fantomă | manechin pentru test
Claudia Coja


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(model/manechin) fantomă | manechin pentru test


Explanation:
Phantom pentru medicina nucleara mai poate fi mentionat ca : Manechin pentru test | Fantoma pentru pregatire in medicina nucleara | Fantoma medicina nucleara | Fantoma pentru imagistica | Fantoma, medicina nucleara
http://ro.medwow.com/used-nuclear-medicine-phantom-equipment...
Cu toate acestea, antrenamentul în realitate virtualã, ca şi operaţiile efectuate pe fantome, sunt rezervate astãzi în special însuşirii tehnicilor de bazã în laparoscopie.
http://www.revistachirurgia.ro/cuprinsen.php?EntryID=737

(prin preparaţii dentare efectuate în laborator, pe fantome)
http://www.meddent.umfcluj.ro/ro/facstoma-ro/documentespec-m...

Claudia Coja
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 56

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
manechin medical (uman)


Explanation:
manechin medical uman:
http://www.tehnica-medicala.ro/products/KIT-ORGANE-PT-MANECH...

O prietena studenta la medicina imi spune ca studentii il numesc "manechin medical".

--------------------------------------------------
Note added at 1 oră (2014-08-29 11:21:48 GMT)
--------------------------------------------------

Aici si la ce poate fi folosit:
Poate fi utilizat pentru invatarea igienei personale, ridicare si mobilizare, bandajare si toaletarea ranilor, injectii intramusculare si subcutanate, administrarea oxigenului, respiratie artificiala, traheostomie.
http://www.tehnica-medicala.ro/products/MANECHIN-MEDICAL-UMA...

Roxana L.
Germany
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Octavia Greceanu Stancovici
19 mins
  -> Multumesc Maria!