KudoZ home » English to Romanian » Medical: Pharmaceuticals

Blunted Affect

Romanian translation: abrutizare afectivă, indiferentism afectiv, blazare, glacialitate afectivă, hipotimie, atimie, etc.


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Blunted Affect
Romanian translation:abrutizare afectivă, indiferentism afectiv, blazare, glacialitate afectivă, hipotimie, atimie, etc.
Entered by: Janos Fazakas

17:28 Dec 13, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / Schizofrenie
English term or phrase: Blunted Affect
Context:
"Some items such as N1 (Blunted Affect) rely solely on the observation of the patient during the interview"
Janos Fazakas
abrutizare afectivă, indiferentism afectiv, blazare, glacialitate afectivă, hipotimie, atimie, etc.
Explanation:
abrutizare afectivă, indiferentism afectiv, blazare, glacialitate afectivă, hipotimie, atimie, afectivitate redusă, afectivitate (afect) diminuat, atenuare afectivă, deteriorare afectivă
Selected response from:

tradetrek
Grading comment
Mulţumesc tuturora pentru ajutor
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3abrutizare afectivă, indiferentism afectiv, blazare, glacialitate afectivă, hipotimie, atimie, etc.tradetrek
4afect tocit/plat
Mihaela Petrican


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
blunted affect
afect tocit/plat


Explanation:
www.psihologiaonline.ro/download/.../L007_Ideatie_deliranta.pdf
Tulburari ale gandirii acompaniate de afecte tocite sau inadecvate, deliruri, halucinatii de orice tip sau comportament marcat dezorganizat.
http://www.romedic.ro/schizofrenia/diagnostic

http://www.paginamedicala.ro/boli-afectiuni/Schizofrenia_101...

Spor la lucru :)

Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 650

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
blunted affect
abrutizare afectivă, indiferentism afectiv, blazare, glacialitate afectivă, hipotimie, atimie, etc.


Explanation:
abrutizare afectivă, indiferentism afectiv, blazare, glacialitate afectivă, hipotimie, atimie, afectivitate redusă, afectivitate (afect) diminuat, atenuare afectivă, deteriorare afectivă

tradetrek
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc tuturora pentru ajutor

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alexandranow
10 hrs

agree  Florin Ular
2 days 15 hrs

agree  Tradeuro Language Services
3 days 23 hrs