KudoZ home » English to Romanian » Medical: Pharmaceuticals

targeted accrual

Romanian translation: recrutare ţintă


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:targeted accrual
Romanian translation:recrutare ţintă
Entered by: Claudia Coja

08:00 Sep 15, 2011
English to Romanian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / Protocol studiu clinic
English term or phrase: targeted accrual
Targeted Accrual - Approximately 12 evaluable subjects
Inteleg ca este vorba de numarul pacientilor angajati in studiu, nu am gasit insa formularea consacrata in RO.
Multumesc!
Claudia Coja
recrutare ţintă
Explanation:
sau număr ţintă de recrutări

În studiile clinice se foloseşte termenul de recrutare a subiecţilor
vezi
www.hosptm.ro/.../HCS 52 -...

http://www.proz.com/kudoz/english_to_french/medical_general/...

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2011-09-15 11:32:18 GMT)
--------------------------------------------------

http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:cEcYpVI0TaQJ:www.h...
Selected response from:

Mihaela Petrican
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1recrutare ţintă
Mihaela Petrican
4dimensiunea lotului de probanzi/subiecti
Ioana Popa
Summary of reference entries provided
Andreea10

  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
recrutare ţintă


Explanation:
sau număr ţintă de recrutări

În studiile clinice se foloseşte termenul de recrutare a subiecţilor
vezi
www.hosptm.ro/.../HCS 52 -...

http://www.proz.com/kudoz/english_to_french/medical_general/...

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2011-09-15 11:32:18 GMT)
--------------------------------------------------

http://docs.google.com/viewer?a=v&q=cache:cEcYpVI0TaQJ:www.h...

Mihaela Petrican
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 650

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Antonia Toth
2 mins
  -> mulţumesc frumos :)

1 day 13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
dimensiunea lotului de probanzi/subiecti


Explanation:
Aceasta este poate o traducere ceva mai libera, dar termenul se intalneste in studiile clinice. "Targeted" e, cel putin dupa parerea mea, putin redundant, de aceea nu cred ca e neaparata nevoie sa fie tradus.


    Reference: http://de.dict.md/definition/accrual
Ioana Popa
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4




Reference comments


1 hr
Reference

Reference information:
Targeted Accrual Definition: The final sample size that must be attained according to the study protocol. - cred ca e lotul tinta final


    Reference: http://de.dict.md/definition/accrual
Andreea10
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian