KudoZ home » English to Romanian » Military / Defense

pistol frame

Romanian translation: carcasa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pistol frame
Romanian translation:carcasa
Entered by: Mihaela Roman

08:03 Jun 22, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Military / Defense
English term or phrase: pistol frame
tot pt. arme de foc: "pistol frame" (care poate fi din otel inoxidabil, otel carbon, etc.)
Mihaela Roman
Romania
carcasa
Explanation:
**

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 16 mins (2005-06-22 12:19:31 GMT)
--------------------------------------------------

Centrului, asa incit coborirea de avarie pe traiectoria ***balistica****, survenita putin
mai ... asa-numita „imbatrinire“ a metalului din care era facuta ****carcasa*****. ...
www.gazetadesud.ro/print/14934 - 7k - Supplemental Result



--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 36 mins (2005-06-22 12:39:29 GMT)
--------------------------------------------------

expresia piese şi componente reprezintă orice componentă sau componentă de înlocuire realizată în mod specific pentru o armă de foc şi indispensabilă pentru funcţionarea acesteia, în special ţeava, ****carcasa***** ori camera manşonului, chiulasa sau cuiul percutor, manşonul mobil ori închizătorul, ca şi orice alt dispozitiv realizat sau adaptat pentru atenuarea zgomotului cauzat prin detonarea unei arme de foc
http://64.233.167.104/search?q=cache:nGzjCTZkh5MJ:www.just.r...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 41 mins (2005-06-22 12:44:20 GMT)
--------------------------------------------------

pe pagina
http://pdmall.com/CZC/ccu~1.htm
vei putea vedea fotografia pistol frame...a doua foto...

Selected response from:

Mihaela Brooks
Canada
Grading comment
Asa m-am gandit si eu. Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5cadru
Oana Crenicean
4carcasa
Mihaela Brooks
4corp pistolCristian Nicolaescu
4scheletul pistolului
Dan Butuza


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
scheletul pistolului


Explanation:
Probabil este vorba de scheletul pistolului (vezi linkurile):



    www.racprops.com/issue4/ projectbr_pt2/pg2.php
    Reference: http://www.cartus.md/script/show.php?id=0&lang=0&page=2
Dan Butuza
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
corp pistol


Explanation:
o alta varianta


--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 14 mins (2005-06-22 11:17:54 GMT)
--------------------------------------------------

uite si o poza

http://images.google.ro/imgres?imgurl=http://www.castsolutio...

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 16

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
carcasa


Explanation:
**

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 16 mins (2005-06-22 12:19:31 GMT)
--------------------------------------------------

Centrului, asa incit coborirea de avarie pe traiectoria ***balistica****, survenita putin
mai ... asa-numita „imbatrinire“ a metalului din care era facuta ****carcasa*****. ...
www.gazetadesud.ro/print/14934 - 7k - Supplemental Result



--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 36 mins (2005-06-22 12:39:29 GMT)
--------------------------------------------------

expresia piese şi componente reprezintă orice componentă sau componentă de înlocuire realizată în mod specific pentru o armă de foc şi indispensabilă pentru funcţionarea acesteia, în special ţeava, ****carcasa***** ori camera manşonului, chiulasa sau cuiul percutor, manşonul mobil ori închizătorul, ca şi orice alt dispozitiv realizat sau adaptat pentru atenuarea zgomotului cauzat prin detonarea unei arme de foc
http://64.233.167.104/search?q=cache:nGzjCTZkh5MJ:www.just.r...

--------------------------------------------------
Note added at 4 hrs 41 mins (2005-06-22 12:44:20 GMT)
--------------------------------------------------

pe pagina
http://pdmall.com/CZC/ccu~1.htm
vei putea vedea fotografia pistol frame...a doua foto...



Mihaela Brooks
Canada
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Asa m-am gandit si eu. Multumesc

663 days   confidence: Answerer confidence 5/5
cadru


Explanation:
Am gasit traducerea acestui termen intr-un Dictionar tehinic militar ilustrat roman/englez/francez/german/rus. Momentan sunt in procesul unor cercetari terminologice in acest domeniu. Tind sa cred ca aceasta este varianta cea mai corecta dpdv tehnic si cea mai uzitata de specialisti. De asemenea cred ca este suficient de clar si pentru limba romana, respectiv ca nu este prea tehnic, si deci sa nu poata fi utilizat intr-un context nespecializat.

Oana Crenicean
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian