KudoZ home » English to Romanian » Military / Defense

Group captain

Romanian translation: Comandor


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Group captain
Romanian translation:Comandor
Entered by: BgTo

15:02 Aug 14, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Military / Defense
English term or phrase: Group captain
Definitii:

http://en.wikipedia.org/wiki/Group_Captain
http://www.thefreedictionary.com/group captain

Mersi mult!
BgTo
colonel de aviaţie
Explanation:
aşa mă cuget io!

--------------------------------------------------
Note added at 16 minute (2006-08-14 15:18:36 GMT)
--------------------------------------------------

găsit varianta optimă - "comandor"

http://72.14.221.104/search?q=cache:xRB7OBA_f8QJ:domino.kapp...
Selected response from:

Cristian Brinza
Romania
Grading comment
Mersi tare!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2colonel de aviaţie
Cristian Brinza
5capitan de brigada/ batalion
Marinela Sandoval


Discussion entries: 2





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
group captain
colonel de aviaţie


Explanation:
aşa mă cuget io!

--------------------------------------------------
Note added at 16 minute (2006-08-14 15:18:36 GMT)
--------------------------------------------------

găsit varianta optimă - "comandor"

http://72.14.221.104/search?q=cache:xRB7OBA_f8QJ:domino.kapp...

Cristian Brinza
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 56
Grading comment
Mersi tare!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: cred că e comandor, după mintea mea nepricepută :)
1 hr

agree  Cristina Chaplin: comandor
2 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
group captain
capitan de brigada/ batalion


Explanation:
Nu trebuie neaparat sa fie capitan , maior sau colonel. "A group captain" nu este definit dupa grad.
Definitie"group" din Microdoft Encarta dictionary: number of companies under common control- deci mai probabil poate fi capitan de brigada.
Nu trebuie neaparta sa fie in Aviatie( Navy), poate fi si in Army. De exemplu in US Army se foloseste Group Captain.


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Group_Captain
Marinela Sandoval
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4