KudoZ home » English to Romanian » Other

naff

Romanian translation: de prost gust


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:naff
Romanian translation:de prost gust
Entered by: corin

19:13 Jan 25, 2002
English to Romanian translations [PRO]
English term or phrase: naff
Backslaping is naff
corin
indezirabil, lipsit de bun gust
Explanation:
verificati link-ul de mai jos.
Selected response from:

Oana Dorobantu
Romania
Grading comment
Sa-i zicem "de prost gust" atunci.

Multumesc, nu stiam de dictionarul britanico-american.


4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5de prost gust, grosolan, de rahat, naspa (even!)Mirona Ciocirlie
1 +1indezirabil, lipsit de bun gust
Oana Dorobantu


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
indezirabil, lipsit de bun gust


Explanation:
verificati link-ul de mai jos.


    Reference: http://web.syr.edu/~rsholmes/morris/rich/nafftweesad.html
Oana Dorobantu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 87
Grading comment
Sa-i zicem "de prost gust" atunci.

Multumesc, nu stiam de dictionarul britanico-american.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nona Stanciu Dell'Acqua
17 mins

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
de prost gust, grosolan, de rahat, naspa (even!)


Explanation:
Trebuie sa recunosc ca prima data m-am gindit la "naspa" - termenul acesta argotic este atit de generos incit m-am gindit ca va acoperi si "backslapping"-ul. Mai tirziu m-am documentat si am descoperit in dictionarul argotic al Editurii Teora si ceilalti termeni de mai sus. Tot acolo i-am mai gasit si pe " to naff off", adica "to fuck off" (" a o sterge"), pe "naffed off" adica "pissed off" ("sucarit") si pe "nafing" adica "fucking". Cam atit...

Mirona Ciocirlie
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 40