KudoZ home » English to Romanian » Other

Captivated

Romanian translation: vrajit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:captivated
Romanian translation:vrajit
Entered by: corin

22:28 Feb 25, 2002
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: Captivated
When I look into your eyes love reflects back into mine.
There is no glow so bright as
this that I cannot resist to
be captivated by this the universe of love.
Howard
Captivat / Vrajit
Explanation:
Cind ma uit in ochii tai dragostea se reflecta in ochii mei
Nu e nici o stralucire atit de puternica ca aceasta,
careia nu-i pot rezista,
fiind vrajit de ea, universul iubirii.
Selected response from:

corin
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Captivat
Elvira Stoianov
5 +1Captivat / Vrajit
corin
5Cucerit/fermecat/subjugat
Andrei Albu
4"Nu pot rezista tentatiei de a cadea prada acestui univers..."Dagmar Lacatus
4atractie; atrasmiruna27


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Captivat / Vrajit


Explanation:
Cind ma uit in ochii tai dragostea se reflecta in ochii mei
Nu e nici o stralucire atit de puternica ca aceasta,
careia nu-i pot rezista,
fiind vrajit de ea, universul iubirii.

corin
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 77

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Oana Popescu
1 hr

disagree  Elvira Stoianov: how about the cacophony "puternica ca"
8 hrs

agree  geb-nut
10 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Captivat


Explanation:
Cand ma uit in ochii tai, dragostea s reflecta in ochii mei. Nu exista stralucire mai puternica decat aceasta, astfel ca nu ma pot opune si sunt captivat de acest univers al iubirii.

I gave another answer becuse the first one includes a cacophony


Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Florin Slavescu
34 mins

8 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Cucerit/fermecat/subjugat


Explanation:
Cand te privesc in lumina ochilor, dragostea se reflecta in ochii mei. Nu exista stralucire mai puternica decat aceasta, astfel incat nu pot sa nu ma las cucerit de acest univers al iubirii.

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 1777

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Florin Slavescu: Cam fortata exprimarea "ma uit in lumina ochilor".
6 mins
  -> Poate, dar ideea era ca se leaga de "glow" - stralucire, luminozitate etc.

10 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
atractie; atras


Explanation:
Cind ma uit in ochii tai dragostea ta se reflecta in ai mei. Nu exista stralucire mai puternica , incit nu pot rezista atractiei acestui univers al dragostei.

miruna27

19 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"Nu pot rezista tentatiei de a cadea prada acestui univers..."


Explanation:
That's how I'd say it in this context.


    Reference: http://godessro@yahoo.com
Dagmar Lacatus
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 19