quote and unquote

Romanian translation: citat deschis şi citat închis

English term or phrase:quote and unquote
Romanian translation:citat deschis şi citat închis
Entered by: Mihaela Roman

10:53 Nov 20, 2006
English to Romanian translations [Non-PRO]
Other
English term or phrase: quote and unquote
I sent you an e-mail that was returned this afternoon, I wonder how it happened, since we have already discussed the various issues, this is again resent to you a quote and unquote
Misu
citat deschis şi citat închis
Explanation:
...
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
Multumesc tuturor!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3citat pana la incheiere citat
Elvira Stoianov
5citat deschis şi citat închis
Bogdan Burghelea
4 +1intre ghilimele/ ghilimele deschise, ghilimele inchise
Lore Fratila


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
citat pana la incheiere citat


Explanation:
are ghilimele? ma gandesc ca s-ar putea referi la textul dintre ghilimele

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Tatucu: Sigur! O varianta " ... acesta vi se retransmite ca citat."
1 hr

agree  Elena Iercoşan
4 hrs

neutral  Florin Ular: Cred că „citat” e prea „literar” pentru a se referi la retrimiterea textului unui email. Un citat are de obicei un scop, pentru a evidenţia/a susţine o idee etc. Aici se indică doar că veţi regăsi textul în cauză marcat de/încadrat între ghilimele.
8 hrs
  -> da, stiu ... dar cred ca intrebarea urmarea doar clarificarea ... e adevarat ca m-am grabit si am "aruncat" raspunsul repede, fara a sta sa il elaborez prea mult

agree  Could-you
2 days 10 hrs

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
intre ghilimele/ ghilimele deschise, ghilimele inchise


Explanation:
se poate referi la inceputul si sfarsitul unui citat sau la textul aflat intre ghilimele

Lore Fratila
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Florin Ular
23 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
citat deschis şi citat închis


Explanation:
...

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 64
Grading comment
Multumesc tuturor!