KudoZ home » English to Romanian » Other

setting of your choice

Romanian translation: montura preferată / montura pentru care aţi optat

19:39 Nov 28, 2006
English to Romanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: setting of your choice
The sales staff will be happy to advise you on selecting the diamond and setting of your choice.
Ramo 19
Romanian translation:montura preferată / montura pentru care aţi optat
Explanation:
......
Selected response from:

Ioana Costache
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5montura preferată / montura pentru care aţi optat
Ioana Costache
4 +4montura pe care o doriţi
Valentin Alupoaie
5 +2montura (montare)a unei pietre pretioase
divas


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
montura preferată / montura pentru care aţi optat


Explanation:
......

Ioana Costache
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentin Alupoaie: More BrowniiiiiZ !!! :D
6 mins
  -> Mulţumesc! :D :P

agree  Lucian Ursu: montura preferată. :)
12 mins
  -> Mulţumesc!

agree  Anca Nitu
1 hr
  -> Mulţumesc!

agree  Bogdan Honciuc
11 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Could-you
1 day 2 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
montura pe care o doriţi


Explanation:
E cam aberantă fraza, dar în fine... :)))

Valentin Alupoaie
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: a, eu credeam că e din reţeta aia culinară :)))
1 min
  -> :))))) Mulţumesc.

agree  Ioana Costache: :) Întrebările astea la care ştiu şi eu răspunsul îmi dau un sentiment de împlinire fantastic :D
1 min
  -> Mulţumesc. Poate stafful ProZ e şi el destul de happy să-l ajute pe asker să aleagă răspunsul pe care l-a ales. Acu să-i văd :D

agree  Anca Nitu
1 hr
  -> Mulţumesc.

agree  Bogdan Burghelea
10 hrs
  -> Mulţumesc.

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
montura (montare)a unei pietre pretioase


Explanation:
O posibilitate

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2006-11-28 19:45:04 GMT)
--------------------------------------------------

"montura " la alegere,(dupa preferinte)

divas
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioana Costache: În acelaşi timp :)
2 mins
  -> Multumesc!

agree  Valentin Alupoaie
5 mins
  -> Multumesc!