KudoZ home » English to Romanian » Other

junior particle physicist

Romanian translation: cercetător în domeniul fizicii particulelor începător/stagiar


20:00 Nov 11, 2007
English to Romanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: junior particle physicist
Most of what we know is thanks to an idea called inflation theory first propounded in 1979 by a junior particle physicist the at Stanford, now at MIT,named Alan Guth.
nadasurf
Romanian translation:cercetător în domeniul fizicii particulelor începător/stagiar
Explanation:
Ştiu că e cam lung dar nu mi-a venit o variantă mai scurtă. Poate are altcineva o idee mai bună.
Selected response from:

Lucian Ursu
Romania
Grading comment
.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4cercetător în domeniul fizicii particulelor începător/stagiar
Lucian Ursu
4 +2fizician debutant
Emina Popovici


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
cercetător în domeniul fizicii particulelor începător/stagiar


Explanation:
Ştiu că e cam lung dar nu mi-a venit o variantă mai scurtă. Poate are altcineva o idee mai bună.

Lucian Ursu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
.
Notes to answerer
Asker: Thanks


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristiana Coblis
10 mins
  -> Mulţumesc, Cristiana!

agree  Maria Diaconu: eu aş inversa: cercetător începător în domeniul... ai şi tu dreptate :)
18 mins
  -> Da, mă deranja pe mine dintr-un anumit motiv dar poate că e mai bine aşa. Mulţumesc!

agree  Anca Buzatu: şi eu aş inversa:)
44 mins
  -> Ok, will do. :). Mulţumesc!

agree  Veronica Manole
2 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
fizician debutant


Explanation:
O altă sugestie...având în vedere că senior physicist este fizician principal (titular). De altfel, dic câte ştiu, în SUA cercetătorul debutant poate fi încă student; practic studentul devine deja cercetător când face cercetare pentru lucrarea de licenţă.
Vezi şi link-ul.


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-11 21:08:30 GMT)
--------------------------------------------------

fizician debutant în fizica particulelor :-)



--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-11 21:10:10 GMT)
--------------------------------------------------

sau cercetător debutant - ca să evităm repetiţia :-)


    Reference: http://64.233.183.104/search?q=cache:muBMA6SSXXIJ:www.tuiasi...
Emina Popovici
Sweden
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adde
12 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Vandor
13 hrs
  -> Mulţumec!