KudoZ home » English to Romanian » Other

One morning a blind man passes through a fish-market. At one point he says:

Romanian translation: Intr-o dimineata, un orb trece printr-o piata de peste. La un moment dat, zice:


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:One morning a blind man passes through a fish-market. At one point he says:
Romanian translation:Intr-o dimineata, un orb trece printr-o piata de peste. La un moment dat, zice:
Entered by: corin

13:20 Aug 13, 2002
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: One morning a blind man passes through a fish-market. At one point he says:
un e-amil
Sorin Cimpean
Intr-o dimineata, un orb trece printr-o piata de peste. La un moment dat, zice:
Explanation:
.
Selected response from:

corin
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +12Intr-o dimineata, un orb trece printr-o piata de peste. La un moment dat, zice:
corin
5 -1Intr-o dimineata, un orb trece pe linga o pescarie. La un moment dat zice:Iulia Anania
4Intr-o dimieata, un barbat orb trece printr-o piata cu peste. La un moment dat zice:
spencer


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +12
Intr-o dimineata, un orb trece printr-o piata de peste. La un moment dat, zice:


Explanation:
.

corin
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 77
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement. KudoZ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
12 mins

agree  Tudor Soiman: zice: Hello girls!
38 mins

agree  Irina Schwab
1 hr

agree  Inga Murariu: oare ce zice? just curious ;-)
1 hr

agree  Nemlehet: mda, bancuri :o)
2 hrs

agree  Cristina Moldovan do Amaral
3 hrs

agree  Katza
3 hrs

agree  felicia_za
16 hrs

agree  Daniel NISIOI
1 day3 hrs

agree  adelutza
1 day17 hrs

agree  Simon Charass: Zice: De ce oare miroase atit de urit?
7 days

agree  Tehno: Multumim, Simon.
7 days

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Intr-o dimieata, un barbat orb trece printr-o piata cu peste. La un moment dat zice:


Explanation:
One morning a blind man passes through a fish-market. At one point he says:


spencer
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Intr-o dimineata, un orb trece pe linga o pescarie. La un moment dat zice:


Explanation:
ma gindesc ca daca trece prin piata, stie unde se afla. si daca e ca in banc...

Iulia Anania
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Elvira Stoianov: fish market nu este pescarie
6 mins
  -> da, evident, nu e............