KudoZ home » English to Romanian » Other

low-price point

Romanian translation: vezi..


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:low-price point
Romanian translation:vezi..
Entered by: ionutzavram

19:49 Nov 9, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: low-price point
I had an association years ago with a guy who was a wild, consumer-based, low-price point, direct marketer. He knew a guy who was a copywriter of a very high order who wrote directmarketing. Both of them were really good copywriters.
ionutzavram
Romania
vezi..
Explanation:
in contextul dat as traduce
comerciant care ofera produse la preturi mici/care practica preturi mici

comercianti internationali prezenti in Romania au transmis ca vor practica preturi mai mici la produsele
www.magazinulprogresiv.ro/images/comunicat.pdf

va cauta un alt comerciant care ofera produse la preturi mici.
www.scarlatescu.ro/2007/11/30/preturi-si-adaosuri/
Selected response from:

Cristina Bolohan
Romania
Grading comment
Multumesc mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3vezi..
Cristina Bolohan
3 +1cu preţuri scăzute/minime
Sigina
4la pret minim; cu cel mai mic pret (in context)Ştefania Iordan


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
la pret minim; cu cel mai mic pret (in context)


Explanation:
low-price point ar fi "nivel minim de pret"
Fiind folosit adjectival as traduce cu ceva de genul:
un direct marketer entuziast/pasionat care promova produse ieftine de larg consum (sau: produse de consum la cele mai mici preturi )

Ştefania Iordan
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 32
Notes to answerer
Asker: MUltumesc mult


12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
vezi..


Explanation:
in contextul dat as traduce
comerciant care ofera produse la preturi mici/care practica preturi mici

comercianti internationali prezenti in Romania au transmis ca vor practica preturi mai mici la produsele
www.magazinulprogresiv.ro/images/comunicat.pdf

va cauta un alt comerciant care ofera produse la preturi mici.
www.scarlatescu.ro/2007/11/30/preturi-si-adaosuri/

Cristina Bolohan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 176
Grading comment
Multumesc mult

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
4 hrs
  -> Multumesc

agree  xxxairineiv
5 hrs
  -> Multumesc

agree  ioana gabriela sandu
7 hrs
  -> Multumesc

7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
cu preţuri scăzute/minime


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 15 hrs (2008-11-10 11:23:24 GMT)
--------------------------------------------------

eu nu as merge pe simplu comerciant, doar acolo scrie "direct marketer", ceea ce inseamna ca se ocupa clar cu marketingul direct. eventual comerciant, persoana care se ocupa cu marketing direct.

Sigina
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tradeuro Language Services
14 hrs
  -> Mulţumesc.