International Translation Day 2017

Join ProZ.com/TV for a FREE event on September 26-27th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation
KudoZ home » English to Romanian » Other

point of action

Romanian translation: ocazie de a trece la acţiune


04:08 Nov 11, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: point of action
A service component that you could afford in a commodity business might give you apre-emptive advantage. See if you can design that in and find a place to put it into your list and giveyourself another point of action.
ionutzavram
Romania
Romanian translation:ocazie de a trece la acţiune
Explanation:
ocazie de a trece la acţiune (sau moment în care se trece la acţiune - în funcţie de context)

POA, point of action - (de ex., în vânzarea online) momentul în care clienţii sunt invitaţi să "treacă la acţiune" (făcînd "click" pe butonul "Add to cart" sau "Adaugă în coş" ...)

Atenţie la formularea din original: în traducere aş parafraza
"... pe lista ta (de servicii) şi oferă-ţi posibilitatea de a acorda clienţilor o altă *ocazie de a trece la acţiune*"
Selected response from:

Claudia Popa (Klaus)
Romania
Grading comment
MUltumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2ocazie de a trece la acţiune
Claudia Popa (Klaus)
4 +1moment (oportun) pentru a acţiona
Cristina Bolohan
2punct de acțiune
valhalla55


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
punct de acțiune


Explanation:
Am gasit asta: "Urmatorul punct de actiune a fost identificarea problemelor specifice redactarii documentelor juridice."

valhalla55
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 7
Notes to answerer
Asker: Mutumesc mult!


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
ocazie de a trece la acţiune


Explanation:
ocazie de a trece la acţiune (sau moment în care se trece la acţiune - în funcţie de context)

POA, point of action - (de ex., în vânzarea online) momentul în care clienţii sunt invitaţi să "treacă la acţiune" (făcînd "click" pe butonul "Add to cart" sau "Adaugă în coş" ...)

Atenţie la formularea din original: în traducere aş parafraza
"... pe lista ta (de servicii) şi oferă-ţi posibilitatea de a acorda clienţilor o altă *ocazie de a trece la acţiune*"

Example sentence(s):
  • If you want to maximize the sales impact of what you do, you have to do it at the corresponding point of action (POA).

    Reference: http://www.grokdotcom.com/pointofaction.htm
    Reference: http://www.clickz.com/showPage.html?page=839711
Claudia Popa (Klaus)
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
MUltumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  RODICA CIOBANU
3 hrs

agree  Iosif JUHASZ
8 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
moment (oportun) pentru a acţiona


Explanation:
If you want to maximize the sales impact of what you do, you have to do it at the corresponding point of action (POA).
www.clickz.com/showPage.html?page=839711

creezi momentul propice pentru actiune
Cerem tuturor parlamentelor să dezbată aceste propuneri şi să se angajeze împreună cu guvernele lor respective să creeze momentul propice de acţiune
www.senat.ro/pagini/Relext/AM/opi/UIP/rezolv deficit.htm

dupa parerea mea ar merge si
give yourself a point of action-stabilesti un punct de plecare pentru o noua actiune

Cristina Bolohan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 176
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxairineiv
19 hrs