KudoZ home » English to Romanian » Other

affirmatively

Romanian translation: fără dubii


09:11 Nov 17, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: affirmatively
It's only a matter of time before you will affirmatively see that we are the only vi-able solution.
ionutzavram
Romania
Romanian translation:fără dubii
Explanation:
Fără vreo umbră de îndoială, clar...
Selected response from:

anamaria bulgariu
Romania
Grading comment
Multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3fără dubii
anamaria bulgariu
5 +1in forma (maniera) transanta/evidenta/certa/indiscutabila/necontestabila/ (de) necontestat/adinag
4 +1vezi
Cristina Bolohan
4în mod concret
Elena ILISOI


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
fără dubii


Explanation:
Fără vreo umbră de îndoială, clar...

anamaria bulgariu
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 27
Grading comment
Multumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana Andronache
14 mins
  -> Mulţumesc!

agree  RODICA CIOBANU
1 hr

agree  Iosif JUHASZ
9 hrs

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
în mod concret


Explanation:
sugestie

Elena ILISOI
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult!


44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
vezi


Explanation:
combinatia affirmatively see nu e prea frecvent utilizata
din punctul meu de vedere you will affirmtively see=you'll be convinced / you'll agree/admit
e doar o chestiune de timp pana te vei convinge ca suntem singura solutie viabila/pana vei fi de acord/vei recunoaste ca suntem singura solutie viabila
pana vei vedea clar ca...

Cristina Bolohan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 176
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  clauswe
3 hrs
  -> Multumesc

47 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
in forma (maniera) transanta/evidenta/certa/indiscutabila/necontestabila/ (de) necontestat/


Explanation:
nediscutabila//intr-o exprimare culta: indubitabila

adinag
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxairineiv
2 hrs
  -> multumesc