KudoZ home » English to Romanian » Other

sphere

Romanian translation: orizont de asteptari


08:40 Nov 20, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: sphere
You have ninety days to get your money back, and if you decide to do that, you can keepX for your trouble." If you allow people to keep something even if they do return the main product,you more than enrich their sphere
ionutzavram
Romania
Romanian translation:orizont de asteptari
Explanation:
... chiar daca acestia restituie produsul principal, le imbogatiti orizontul de asteptari.
Selected response from:

Oana Bunea
Romania
Grading comment
Multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6orizont de asteptari
Oana Bunea
3viziune, sferă
Cristina Bolohan


Discussion entries: 1





  

Answers


37 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
orizont de asteptari


Explanation:
... chiar daca acestia restituie produsul principal, le imbogatiti orizontul de asteptari.

Oana Bunea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ana Andronache
42 mins
  -> Multumesc!

agree  RODICA CIOBANU
2 hrs
  -> Multumesc!

neutral  Roxana Traista: Nu sunt sigura ca este vorba despre un orizont al asteptarilor, ci mai degraba unul al cunoasterii. Iar expresia pe care as folosi-o este "a largi orizontul cuiva".
2 hrs
  -> Mie mi se pare un text comercial, fiind vorba de bani si de produse. Astfel, nu cred ca poate fi vorba de orizontul cunoasterii clientilor.

agree  Ilinca Florea
5 hrs
  -> Multumesc!

agree  wordbridge
13 hrs
  -> Multumesc!

agree  Tradeuro Language Services
2 days9 hrs

agree  cezara lucas
9 days

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
viziune, sferă


Explanation:
contribui la dezvoltarea viziunii pe care o au despre vanzari
le imbogatesti sfera de cunoastere

practic le arati clientilor un alt aspect al vanzarilor atunci cand le permiti sa pastreze ceva chiar daca au returnat produsul principal

Cristina Bolohan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 176
Notes to answerer
Asker: Multumes mult!