KudoZ home » English to Romanian » Other

under-riding

Romanian translation: v.ref.


07:09 Nov 21, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Other
English term or phrase: under-riding
The strategy is the philosophy, the under-riding philosophy, the under-riding mindset. Andthis is served and reinforced by a tool or a tactic that feeds back into the strategy, and then it allcomes back together. The tools then implement the strategy.
ionutzavram
Romania
Romanian translation:v.ref.
Explanation:
cred ca under-riding in acest caz e sinonim cu underlying
underlying philosophy-filosofia care sta la baza sau simplu filozofia de baza

Philosophy
Synonyms: attitude, viewpoint, idea, thinking, way of life, values, beliefs
http://encarta.msn.com/thesaurus_561583476/philosophy.html

sugestie: inlocuirea lui philosophy cu un sinonim
strategia este ideea, ideea/conceptul de bază...

Strategia este ideea, conceptul care va da directia.
Http://www.metromind.ro/resurse/articole/strategie-vs-tactica-o-co...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-11-21 09:57:21 GMT)
--------------------------------------------------

www.metromind.ro/resurse/articole/strategie-vs-tactica-o-co...
Selected response from:

Cristina Bolohan
Romania
Grading comment
Multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2v.ref.
Cristina Bolohan
4vezi mai jos
Vera Costea


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vezi mai jos


Explanation:
Cred că aici se poate parafraza:

... filozofia ce stă / se află în spatele strategiei...

cf. au explicat filosofia unică ce stă în spatele conceptului IKEA
http://www.iaa.ro/Articole/Stiri/V-o-communication-concepe-s...

urmeaza intr-un fel aceeasi logica aflata in spatele virulentei retorici antiamericane montate inaintea declansarii razboiului din Irak.
http://www.revista22.ro/uniunea-europeana-in-regim-de-avarie...

Vera Costea
Canada
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 41
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult!


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
v.ref.


Explanation:
cred ca under-riding in acest caz e sinonim cu underlying
underlying philosophy-filosofia care sta la baza sau simplu filozofia de baza

Philosophy
Synonyms: attitude, viewpoint, idea, thinking, way of life, values, beliefs
http://encarta.msn.com/thesaurus_561583476/philosophy.html

sugestie: inlocuirea lui philosophy cu un sinonim
strategia este ideea, ideea/conceptul de bază...

Strategia este ideea, conceptul care va da directia.
Http://www.metromind.ro/resurse/articole/strategie-vs-tactica-o-co...

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-11-21 09:57:21 GMT)
--------------------------------------------------

www.metromind.ro/resurse/articole/strategie-vs-tactica-o-co...

Cristina Bolohan
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 176
Grading comment
Multumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela BUFNILA: De acord cu "de bază"
7 mins
  -> Multumesc

agree  RODICA CIOBANU
1 day1 hr