personal profile

Romanian translation: portret personal / " profil personal " / descrierea persoanei

20:26 Jan 18, 2003
English to Romanian translations [PRO]
English term or phrase: personal profile
as in a CV, or resumee
Gabrielle Weatherhead
United Kingdom
Romanian translation:portret personal / " profil personal " / descrierea persoanei
Explanation:
caracterul si aptitudinile persoanei
profil personal ~ in l.romana, nu are acelasi inteles ca in engleza.
Prefer " portret personal ".
" Descrierea persoanei " - in opinia mea, este cea mai potrivita echivalare.
Selected response from:

raulciceu
Grading comment
multumesc, sint de acord cu sugestia-descriere personala. dar nu mi-a trecut prin cap cind am avut nevoie :-). profil personal intr-adevar suna cam nelalocul lui.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2date personale
Elvira Stoianov
5 +2profil personal
Susanna & Christian Popescu GbR
5 +1portret personal / " profil personal " / descrierea persoanei
raulciceu


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
portret personal / " profil personal " / descrierea persoanei


Explanation:
caracterul si aptitudinile persoanei
profil personal ~ in l.romana, nu are acelasi inteles ca in engleza.
Prefer " portret personal ".
" Descrierea persoanei " - in opinia mea, este cea mai potrivita echivalare.

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12
Grading comment
multumesc, sint de acord cu sugestia-descriere personala. dar nu mi-a trecut prin cap cind am avut nevoie :-). profil personal intr-adevar suna cam nelalocul lui.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  danv
1 min

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
profil personal


Explanation:
as you have to describe your own personal qualities,key experience, key strengths, personal interests...

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 81

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Chris Hoble
1 hr
  -> multumesc :-)

agree  Dan Dascalescu
136 days

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
date personale


Explanation:
in caz ca este vorba de partea introductiva a CV-ului

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tehno
14 hrs

agree  Dan Dascalescu
136 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search