KudoZ home » English to Romanian » Other

highly motivated, reliable

Romanian translation: profund interesat, de nadejde ...

20:36 Jan 18, 2003
English to Romanian translations [PRO]
English term or phrase: highly motivated, reliable
also as in a CV.
i.e. " highly motivated and competent teacher, excel at handling a variety of tasks efficiently..."
Gabrielle Weatherhead
United Kingdom
Romanian translation:profund interesat, de nadejde ...
Explanation:
"profesor profund interesat si competent,excelind in tratarea eficienta a unei multitudini de sarcini ..."
Datorita sensului pe care " motivat " il are in limba romana, prefer ca sinonim - " interesat ".
Selected response from:

raulciceu
Grading comment
multumesc de ajutor. le multumesc de asemenea celorlalti translatori, dar in cazul asta varianta dvs e mai potrivita, mai expresiva pentru ce aveam eu nevoie.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8puternic motivat, de încredere
asco
5profund interesat, de nadejde ...
raulciceu


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
puternic motivat, de încredere


Explanation:
.

asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lavinia Pirlog
18 mins
  -> THX

agree  Susanna & Christian Popescu GbR: sau: entuziasmat/de incredere
24 mins
  -> THX, OK

agree  Chris Hoble
1 hr

agree  Anca Nitu: inclin spre entuziast
2 hrs

agree  Inga Murariu
18 hrs

agree  felicia_za
19 hrs

agree  Cristiana Coblis
22 hrs

agree  Nadia Farcas
17 days

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
profund interesat, de nadejde ...


Explanation:
"profesor profund interesat si competent,excelind in tratarea eficienta a unei multitudini de sarcini ..."
Datorita sensului pe care " motivat " il are in limba romana, prefer ca sinonim - " interesat ".

raulciceu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 12
Grading comment
multumesc de ajutor. le multumesc de asemenea celorlalti translatori, dar in cazul asta varianta dvs e mai potrivita, mai expresiva pentru ce aveam eu nevoie.