for agreed

Romanian translation: pentru conformitate

English term or phrase:for agreed
Romanian translation:pentru conformitate
Entered by: Susanna & Christian Popescu GbR

11:17 Jan 29, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
/ report
English term or phrase: for agreed
Intr-un raport am la sfârsit semnăturile respectivilor:

For report, for agreed,
Mr. X Mr. Y
(Signature) (Signature)

Any ideas?

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
pentru conformitate
Explanation:
(intocmit de, revazut si aprobat de)
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
Multumesc tuturor.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4pentru conformitate
Susanna & Christian Popescu GbR
4 +1contrasemnare
Inga Murariu


Discussion entries: 3





  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
pentru conformitate


Explanation:
(intocmit de, revazut si aprobat de)

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 81
Grading comment
Multumesc tuturor.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
29 mins
  -> multumesc, Elvira

agree  Cristina Moldovan do Amaral
2 hrs
  -> multumesc, Cristina

agree  Inga Murariu: desi e pentru prima data cand intalnesc o astfel de formulare.
4 hrs
  -> multumesc, Inga

agree  Chris Hoble
15 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
contrasemnare


Explanation:
contrasemnat de ...

ca o varianta.

Inga Murariu
Moldova
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Chris Hoble
11 hrs