KudoZ home » English to Romanian » Other

A musical mobile

Romanian translation: carusel muzical pt patut de copil

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:A musical mobile
Romanian translation:carusel muzical pt patut de copil
Entered by: Anca Nitu

19:53 Jan 29, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: A musical mobile
jucarie care se agata deasupra patului
xxxVolare
carusel muzical pt patut de copil
Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-30 19:34:29 (GMT)
--------------------------------------------------

Pt Inga Murariu
musical mobile ESTE carusel si nu alta jucarie
e expresia consacrata si sub aceasta denumire il cumperi de la magazinele specializate din USA si Canada
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5carusel muzical pt patut de copil
Anca Nitu
2jucarie muzicala
Cristina Moldovan do Amaral


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
jucarie muzicala


Explanation:
.

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 515

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR: cu mentiunea ca trebuie agatata/atarnata sau adaosul *mobile* (http://www.magazinultau.ro/list.php?category=Jucarii&clasifi...
23 mins

disagree  Elvira Stoianov: nu este termenul consacrat
12 hrs

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
carusel muzical pt patut de copil


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-30 19:34:29 (GMT)
--------------------------------------------------

Pt Inga Murariu
musical mobile ESTE carusel si nu alta jucarie
e expresia consacrata si sub aceasta denumire il cumperi de la magazinele specializate din USA si Canada

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  corin: suna bine...
58 mins
  -> multumesc

agree  danv
2 hrs
  -> multumesc

agree  Raluca Ion
2 hrs
  -> multumesc

agree  Inga Murariu: acum depinde daca e chiar carusel sau o simpla jucarie
11 hrs
  -> multumesc

agree  Elvira Stoianov: muzical este optional, de obicei toate sunt, dar carusel este in mod cert termenul corect (experienta personala)
12 hrs
  -> multumesc tuturor