KudoZ home » English to Romanian » Other

Crib bumpers

Romanian translation: protectie laterala patut

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Crib bumpers
Romanian translation:protectie laterala patut
Entered by: Elvira Stoianov

19:54 Jan 29, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: Crib bumpers
ceva care se pune in patut ca sa nu se loveasca bebelusul
xxxVolare
Protectie laterala patut
Explanation:
Asa le-am cumparat eu din magazin.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-30 07:50:51 (GMT)
--------------------------------------------------

asta daca este vorba de acele \"perini\" lasterale care se leaga de patut in lateral
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1Protectie laterala patut
Elvira Stoianov
3 +3nu am auzit echivalent romanesc pt acest termen
Anca Nitu


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
nu am auzit echivalent romanesc pt acest termen


Explanation:
inventez:

banda protectoare matlasata

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 3372

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR
14 mins
  -> multumesc

agree  corin: ... pentru patut de copil.
53 mins
  -> multumesc

agree  danv
2 hrs
  -> multumesc

neutral  Elvira Stoianov: exista in comert si se vand sub denumirea pe care am dat-o eu
11 hrs

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Protectie laterala patut


Explanation:
Asa le-am cumparat eu din magazin.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-30 07:50:51 (GMT)
--------------------------------------------------

asta daca este vorba de acele \"perini\" lasterale care se leaga de patut in lateral

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888
Grading comment
thanks!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A.Albu
2 hrs

neutral  Anca Nitu: si cu capul si picioarele ce faci? protectie laterala poate a botezat-o magazinul de unde ai cumparat obiectul. Aici vorbeste experienta personala! Si "perini"? trecem la regionalisme:):):):):):)??
8 hrs