KudoZ home » English to Romanian » Other

baby-wipes

Romanian translation: servetele igienice pentru bebelusi

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:baby-wipes
Romanian translation:servetele igienice pentru bebelusi
Entered by: corin

20:28 Jan 31, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: baby-wipes
un fel de servetele?
xxxVolare
servetele igienice pentru bebelusi
Explanation:
.
Selected response from:

corin
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6şerveţele umede pentru bebeluşi
Elvira Stoianov
4servetele igienice pentru bebelusi
corin


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
servetele igienice pentru bebelusi


Explanation:
.

corin
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 77

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
şerveţele umede pentru bebeluşi


Explanation:
de obicei sunt umede (de fapt toate care le-am folosit eu asa erau) si asa le spune in comert. Voi reveni cu dovezi

--------------------------------------------------
Note added at 2003-01-31 20:43:59 (GMT)
--------------------------------------------------

Vezi :

http://www.bebelusultau.ro/produse.php?resultpage=6&categori...

Pagina asta poate fi extrem de utila in cautari

Pentru a vedea aceste produse, alege din meniu Igiena / Cosmetice (desi link-ul ar trebui sa duca direct acolo) si

LA PAGINA 6 SUNT CHIAR SERVETELELE UMEDE

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 888

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tehno
10 mins
  -> multumesc

agree  Cristina Moldovan do Amaral
36 mins
  -> multumesc

agree  Lavinia Pirlog
1 hr

agree  Raluca Ion: servetele umede, yup. Am citit undeva ca sunt recomandabile si pentru demachiat:D. i mai ieftine decat servetelele umede pentru demachiat ;)
1 hr

agree  Inga Murariu: cate sfaturi utile pe Proz! :)
10 hrs

agree  Cristiana Coblis
3 days 12 hrs