KudoZ home » English to Romanian » Other

engineering

Romanian translation: construieşte-ţi drumul spre succes


10:10 Dec 6, 2010
English to Romanian translations [PRO]
Other / -responsabilitate sociala
English term or phrase: engineering
titlul unei prezentari de firma: "Engineering your road to success"
MonaM
Romanian translation:construieşte-ţi drumul spre succes
Explanation:
.
Selected response from:

Andreea10
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3construieşte-ţi drumul spre succesAndreea10
4calculeaza (concepe)
dragostea
4"Va construieste calea spre succes"Roxana Mihailescu
3 +1"cum sa va proiectati (singuri) drumul spre succes"
Ilona Roberts


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
"cum sa va proiectati (singuri) drumul spre succes"


Explanation:
sau "proiectati-va (singuri) drumul spre succes", in tonalitate imperativa

ar fi propunerea mea pentru traducerea sloganului/prezentarii succinte

Ilona Roberts
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: Multumesc!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Klára Kalamár
8 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
construieşte-ţi drumul spre succes


Explanation:
.

Andreea10
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George Colibaba
38 mins
  -> multumesc

agree  Iosif JUHASZ
23 hrs
  -> multumesc

agree  Claudia Coja
1 day 8 hrs
  -> multumesc

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
"Va construieste calea spre succes"


Explanation:
Sloganul se adreseaza clientilor, prin urmare cred ca se refera la faptul ca firma respectiva ii ajuta pe clienti in drumul lor spre succes; poate ne mai dai informatii

Roxana Mihailescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

1 day 11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
calculeaza (concepe)


Explanation:
Inainte de a construi ceva trebuie sa concepi (sa proiectezi) acel ceva. Adica sa gindesti.

Example sentence(s):
  • Calculează-ți pasii spre succes.
dragostea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 20