smallest pool of potential strength

Romanian translation: acumulare minima de posibile/potentiale forte

English to Romanian translations [PRO]
English term or phrase: smallest pool of potential strength
Din aceeasi prezentare, lista grupata sub titlul de Self-reliance

Maximum conformity to national interest
Least external intrusion
Smallest pool of potential strengths
At variance with 21st Century security environment trends
Elvira Stoianov
Luxembourg
Romanian translation:acumulare minima de posibile/potentiale forte
Explanation:
Cam asta se intelege...
Selected response from:

costinro
United Kingdom
Grading comment
multumesc
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1acumulare minima de posibile/potentiale forte
costinro
4cercuri minime ale puterii potentiale
Dan Dascalescu


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
acumulare minima de posibile/potentiale forte


Explanation:
Cam asta se intelege...

costinro
United Kingdom
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 232
Grading comment
multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Moldovan do Amaral
7 hrs
  -> Multumesc.

6 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cercuri minime ale puterii potentiale


Explanation:
...daca in context este vorba despre "concentrarea puterii in mainile unui grup cat mai restrans de persoane" (o alta varianta, BTW :-)

Dan Dascalescu
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 229