KudoZ home » English to Romanian » Other

taste (aici)

Romanian translation: o experienţă savuroasă, rece ca gheaţa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:ice-cold taste experience
Romanian translation:o experienţă savuroasă, rece ca gheaţa
Entered by: Claudia Coja

20:20 Sep 19, 2011
English to Romanian translations [PRO]
Marketing - Other / Băuturi alcoolice
English term or phrase: taste (aici)
Jägermeister runs through a closed cooling loop which cools it down to 0°F (-20°C) in the blink of an eye in order to guarantee an ice-cold taste experience.

Cum ati traduce "taste" aici?
Claudia Coja
experienta gustativa
Explanation:
"la ghiata" - pt. ca sintagma nu se separa.
Selected response from:

Sandra& Kenneth
Israel
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2gust
Ovidiu Martin Jurj
4experienta gustativa
Sandra& Kenneth
4savoarebrighita


Discussion entries: 1





  

Answers


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
savoare


Explanation:
Se refera la aroma bauturii

brighita
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in RussianRussian

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
experienta gustativa


Explanation:
"la ghiata" - pt. ca sintagma nu se separa.

Sandra& Kenneth
Israel
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 52
Grading comment
Multumesc!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
gust


Explanation:
... pt. a garanta experienţa gustului rece ca gheaţa.

--------------------------------------------------
Note added at 11 Stunden (2011-09-20 07:43:02 GMT)
--------------------------------------------------

Da, Claudia, cu cele 6 gusturi e cam aşa cum zici. Altă idee: dar dacă am renunţa la gheaţă şi am merge pe gust răcoritor? Asta e arhicunoscută deja, apare într-o grămadă de reclame de la noi, de ex.:

Alege pasiunea! Alege un gust racoritor de cafea! NESCAFÉ Frappé ti le ofera pe amandoua.

http://www.nescafe.ro/Produse.aspx?id=3

Cred că s-ar putea renunţa la gheaţă, fiindcă s-ar subînţelege din contextul anterior, unde apare minus 20 de grade.

Ovidiu Martin Jurj
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 18
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Ovidiu. Am o retinere legata de "gustul rece" fiindca stiam ca "rece" nu face parte dintre senzatiile care se pot percepe prin gust, asa cum e descris si aici http://www.romedic.ro/cele-sase-gusturi-0C872 "Cele sase gusturi sunt dulce, acru, sarat, amar, picant si astringent..."


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  George Colibaba
4 hrs
  -> mulţumesc, George

agree  adinag
6 hrs
  -> mulţumesc, Adina