KudoZ home » English to Romanian » Other

glass beads

Romanian translation: margele de sticla


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:glass beads
Romanian translation:margele de sticla
Entered by: Lavinia Pirlog

06:23 Jul 2, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: glass beads
You can wear these glass beads anytime you want.

ceva de pus in par...

Cu multumiri,
Tweety
Lavinia Pirlog
Romania
margele de sticla
Explanation:
Dar nu cred ca de pus in par... cine stie!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-02 06:59:11 (GMT)
--------------------------------------------------

Sau este vorba despre bilutele de genul celor pe care le poarta in par celebra jucatoare de tenis de culoare Venus Williams (desi ale ei sunt perle, dar la banii ei .....)

http://sportsillustrated.cnn.com/tennis/features/williams/ti...
Selected response from:

Irene S.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8margele de sticla
Irene S.
4bile / perle de sticla
Daniel NISIOI


Discussion entries: 2





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
margele de sticla


Explanation:
Dar nu cred ca de pus in par... cine stie!

--------------------------------------------------
Note added at 2003-07-02 06:59:11 (GMT)
--------------------------------------------------

Sau este vorba despre bilutele de genul celor pe care le poarta in par celebra jucatoare de tenis de culoare Venus Williams (desi ale ei sunt perle, dar la banii ei .....)

http://sportsillustrated.cnn.com/tennis/features/williams/ti...

Irene S.
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 814

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov: margele de sticla la modul general, doar contextul poate spune ce este
36 mins
  -> multumesc, Eli

agree  Сергей Лузан
2 hrs
  -> thanks

agree  gayetika
3 hrs
  -> multumesc

agree  Oana Popescu
4 hrs
  -> merci, Oana

agree  Daniela McKeeby
6 hrs
  -> merci, Daniela

agree  Dan Dascalescu
7 hrs
  -> multumesc, Dan

agree  Ciprian Dumea
11 hrs
  -> multumesc, Ciprian

agree  Anca Nitu: cam neclar contextul, pot sa fie margele insirate pe un elastic de prins parul sau 2 bile mari + elastic cu aceeasi destinatie
1 day9 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bile / perle de sticla


Explanation:
.

Daniel NISIOI
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 45

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Irene S.: Perlele sunt doar de doua feluri: naturale si de cultura (artificiale). Fireste, mai sunt si "perlele" scoase de elevi, studenti, parlamentari etc., dar de perle "de sticla" inca nu am auzit.
3 hrs

agree  Anca Nitu: merge bile daca sunt 2 bile mari + elasticul aferent ; e un dispozitiv de prins parul in numita "coada de cal" , "perle" nu as zice in nici un caz
1 day6 hrs