KudoZ home » English to Romanian » Other

height squared in meters

Romanian translation: înălţimea în metri la pătrat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:height squared in meters
Romanian translation:înălţimea în metri la pătrat
Entered by: Zoya ayoz

22:31 Nov 3, 2003
English to Romanian translations [PRO]
English term or phrase: height squared in meters
Note to editor: Body Mass Index (BMI) is the most frequent measure of body size. It is determined by dividing the weight in kilograms by height squared in meters.
xxxMihai Badea
Luxembourg
înălţimea în metri la pătrat
Explanation:
De expemlu - o persoana care cântăreşte 45 de kg şi are înăltimea de 1.50 m, va avea un BMI de 20. Calculul se face împărţind 45 la 2.25 (1.5x1.50=2.25).
Selected response from:

Zoya ayoz
Israel
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3înălţimea în metri la pătratZoya ayoz
4 +1inaltimea masurata in metri (sau exprimata in metri)milo3


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
inaltimea masurata in metri (sau exprimata in metri)


Explanation:
indicele de masa al corpului e cea mai frecventa masura a marimii corpului.este obtinuta prin impartirea greutatii exprimata in kilograme la inaltimea exprimata (sau masurata) in metri

milo3
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Nicolaescu
6 hrs

7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
înălţimea în metri la pătrat


Explanation:
De expemlu - o persoana care cântăreşte 45 de kg şi are înăltimea de 1.50 m, va avea un BMI de 20. Calculul se face împărţind 45 la 2.25 (1.5x1.50=2.25).

Zoya ayoz
Israel
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristian Nicolaescu
33 mins

agree  LumiZ: Aceasta e formula de calcul
57 mins

neutral  Elvira Stoianov: ceva nu pusca aici. inalt. in metri patrati? sau cum? sorry, dar nu inteleg
1 hr
  -> Formula de calcul pentru BMI nu am inventat-o eu, Elvira... doar am reprodus-o cu un mic exemplu. Asta-i tot.

neutral  ZAMOLXIS: nu prea merge inaltimea in metri la patrat ??!!
2 hrs

agree  Oana Popescu: E mai clar daca scrii "inaltimea (in metri), la patrat"; asa apare in formula BMI
5 hrs
  -> multumesc