KudoZ home » English to Romanian » Other

know in

Romanian translation: cunoscand tainele (meseriei)


13:09 Aug 26, 2014
English to Romanian translations [PRO]
Other / Masonerie
English term or phrase: know in
In the first place that every man of the trade may work at any work touching the trade, if he be perfectly skilled and knowing in the same.
Vertrad
Romania
Romanian translation:cunoscand tainele (meseriei)
Explanation:
Raspunsul dat de mcs 13 se refera la cuvantul "skilled", care pe langa priceput/dibaci, iscusit, etc. mai inseamna si calificat (intr-o meserie).
Selected response from:

GGruia
Grading comment
merciiiiiiiiiiiiii
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1cunoscand tainele (meseriei)GGruia
5dibaci/priceputmcs13


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
dibaci/priceput


Explanation:
Oricine poate lucra cu meseria anume... daca el e priceput si cunoaste aceea meserie.

mcs13
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
cunoscand tainele (meseriei)


Explanation:
Raspunsul dat de mcs 13 se refera la cuvantul "skilled", care pe langa priceput/dibaci, iscusit, etc. mai inseamna si calificat (intr-o meserie).

GGruia
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
merciiiiiiiiiiiiii

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Octavia Greceanu Stancovici
12 mins
  -> Multumesc frumos