KudoZ home » English to Romanian » Other

its been a while, but i miss you

Romanian translation: a trecut ceva timp, dar mi-e dor de tine


04:25 Dec 18, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: its been a while, but i miss you
its used under marital status on an aol profile
Patrick
Romanian translation:a trecut ceva timp, dar mi-e dor de tine
Explanation:
Daca este sub statutul matrimonial, mi se pare o mica gluma jucausa, probabil vrea sa fie tentanta (daca inteleg bine) :)
Selected response from:

Ana-Catrina Buchser
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3a trecut ceva timp, dar mi-e dor de tineAna-Catrina Buchser
4a trecut ceva timp si mi-e dor de tine
Dora Ilie


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
a trecut ceva timp, dar mi-e dor de tine


Explanation:
Daca este sub statutul matrimonial, mi se pare o mica gluma jucausa, probabil vrea sa fie tentanta (daca inteleg bine) :)

Ana-Catrina Buchser
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ioana Bostan
2 hrs

agree  Oana Popescu
2 hrs

agree  Roxana Marian
6 hrs
  -> multumesc

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
a trecut ceva timp si mi-e dor de tine


Explanation:
Daca inlocuin "dar" cu "si" pentru a aceentua ideea in contextul dat ?

Dora Ilie
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 119