KudoZ home » English to Romanian » Other

please don't break my heart

Romanian translation: te rog nu-mi frânge inima


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:please don't break my heart
Romanian translation:te rog nu-mi frânge inima
Entered by: asco

14:16 Dec 28, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
English term or phrase: please don't break my heart
please don't break my heart
jose
te rog nu-mi frânge inima
Explanation:
RTF] CAPITOLUL 16
Formatul fisierelor: Rich Text Format - Versiunea HTML
... de către Duhul, undele unei mari mişcări pot fi simţite; aceasta este ungerea
care pătrunde în conştiinţă şi o trezeşte şi care frânge inima. ...
www.rcrwebsite.com/rtf/pray16.rtf - Pagini similare

[RTF] Cum să învingem păcatul
Formatul fisierelor: Rich Text Format - Versiunea HTML
... biserică? Eşti sensibil la păcate în lume? Î-ţi frânge inima
când îl vezi în jurul tău peste tot? În propria ta viaţă?". ...
www.rcrwebsite.com/rtf/overcomesin.rtf - Pagini similare
[ Mai multe rezultate de la www.rcrwebsite.com ]

"Tarziu in inima mea"- poeme de Luciana Ianculescu
... Si ninge... Curcubeul rănit Inima speriată se zbate în ochii stinsi. Atât
de tânăr zborul se frânge! Pe cerul nostru curcubeul rănit. Si iar... ...
www.angelfire.com/emo/luciana/vol3.html - 16k - in Cache - Pagini similare

Căutând dragostea adevărată: Ce dezvăluie fanteziile tale
... imagina. Nu-i frânge inima şi nu rata ultima experienţă umană,
şovăind să răspunzi favorabil. O nuntă realizată în cer. ...
net-burst.net/love/romanian.htm - 27k - in Cache - Pagini similare

NEAMT ONLINE - Cetatea Neamt in literatura: Alexandru Vlahuta ( ...
... doamna: "Cine-i?" "Sunt eu, răspunde-un glas ostenit, sunt eu Ştefan, singur, rănit,
învins..." Tresare sărmana doamnă, i se frânge inima de durere şi ...
www.neamt.ro/cmj/Cetatea_Neamt/Cetate_A_Vlahuta.html - 9k - in Cache - Pagini similare

CAVLA SFera Online
... Ce mai, pe unii îi scoate din minti, altora le frânge inima... Eu unul înca
nu pot sa mi-o scot din suflet, nu stiu daca ma puteti întelege... ...
www.sfera.ev.ro/html/lit/p186.html - 11k - in Cache - Pagini similare
Selected response from:

asco
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3te rog nu-mi frânge inima
asco
5 +1te rog nu-mi sfasia inima / nu ma rani
Dan Marasescu


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
te rog nu-mi sfasia inima / nu ma rani


Explanation:
The first one is stronger

--------------------------------------------------
Note added at 2 mins (2003-12-28 14:19:27 GMT)
--------------------------------------------------

or \"nu ma face sa sufar\".

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1549

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ZAMOLXIS: La multi ani !
5 days

49 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
te rog nu-mi frânge inima


Explanation:
RTF] CAPITOLUL 16
Formatul fisierelor: Rich Text Format - Versiunea HTML
... de către Duhul, undele unei mari mişcări pot fi simţite; aceasta este ungerea
care pătrunde în conştiinţă şi o trezeşte şi care frânge inima. ...
www.rcrwebsite.com/rtf/pray16.rtf - Pagini similare

[RTF] Cum să învingem păcatul
Formatul fisierelor: Rich Text Format - Versiunea HTML
... biserică? Eşti sensibil la păcate în lume? Î-ţi frânge inima
când îl vezi în jurul tău peste tot? În propria ta viaţă?". ...
www.rcrwebsite.com/rtf/overcomesin.rtf - Pagini similare
[ Mai multe rezultate de la www.rcrwebsite.com ]

"Tarziu in inima mea"- poeme de Luciana Ianculescu
... Si ninge... Curcubeul rănit Inima speriată se zbate în ochii stinsi. Atât
de tânăr zborul se frânge! Pe cerul nostru curcubeul rănit. Si iar... ...
www.angelfire.com/emo/luciana/vol3.html - 16k - in Cache - Pagini similare

Căutând dragostea adevărată: Ce dezvăluie fanteziile tale
... imagina. Nu-i frânge inima şi nu rata ultima experienţă umană,
şovăind să răspunzi favorabil. O nuntă realizată în cer. ...
net-burst.net/love/romanian.htm - 27k - in Cache - Pagini similare

NEAMT ONLINE - Cetatea Neamt in literatura: Alexandru Vlahuta ( ...
... doamna: "Cine-i?" "Sunt eu, răspunde-un glas ostenit, sunt eu Ştefan, singur, rănit,
învins..." Tresare sărmana doamnă, i se frânge inima de durere şi ...
www.neamt.ro/cmj/Cetatea_Neamt/Cetate_A_Vlahuta.html - 9k - in Cache - Pagini similare

CAVLA SFera Online
... Ce mai, pe unii îi scoate din minti, altora le frânge inima... Eu unul înca
nu pot sa mi-o scot din suflet, nu stiu daca ma puteti întelege... ...
www.sfera.ev.ro/html/lit/p186.html - 11k - in Cache - Pagini similare



    Reference: http://www.google.com/search?q=fr%C3%A2nge+inima&ie=UTF-8&oe...
asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 477
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dan Marasescu: La Multi Ani!
5 hrs

agree  ZAMOLXIS: La multi ani !
5 days

agree  xxxMultiverba
8 days