KudoZ home » English to Romanian » Other

high-quality cotton swabs

Romanian translation: beţişoare (cu vată) pentru urechi de calitate superioară


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high-quality cotton swabs
Romanian translation:beţişoare (cu vată) pentru urechi de calitate superioară
Entered by: Maciej Andrzejczak

15:16 Jul 1, 2004
English to Romanian translations [Non-PRO]
Other
English term or phrase: high-quality cotton swabs
high-quality cotton swabs
see for example here
http://www.cleanic.pl/e_p10.html
or here http://www.johnsonsbaby.com/products/cotton/cotton-swabs

I would appreciate getting the answer also in plural. Thanks in advance
Maciej Andrzejczak
Poland
beţişoare (cu vată) pentru urechi de calitate superioară
Explanation:
betisoare pentru urechi de calitate superioara

I think you can leave away cotton in Romanian

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-07-01 15:24:33 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bebelusultau.ro/detalii.php?cod=CH01
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
OK!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4betisoare pentru urechi din bumbac de cea mai buna calitate
Paula Cirstoiu
4 +2beţişoare (cu vată) pentru urechi de calitate superioară
Elvira Stoianov
5beţişoare cu vată de înaltă calitate
asco


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
betisoare pentru urechi din bumbac de cea mai buna calitate


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2004-07-01 15:22:32 GMT)
--------------------------------------------------

Swabs=betisoare pentru urechi (plural)
betisor=singular

Paula Cirstoiu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ciprian Patrascu: actually, it's only the plural formulation that sonds well in Romanian..
2 mins

neutral  Elvira Stoianov: cotton aici este mai degraba vata, decat bumbac ;)
4 mins
  -> M-am uitat pe cutia mea de betisoare de urechi si scrie "Betisoare igienice din bumbac 100%"

agree  Andrei Albu: betisoare din bumbac de cea mai buna calitate pentru urechi; ca sa nu se creada ca urechile sunt "din bumbac" sau "de calitate":-)
32 mins
  -> ai dreptate.Sorry

agree  Cristina Anghel: pentru urechi din bumbac :)
8 hrs

agree  elenus: de acord si cu Andrei
17 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
beţişoare (cu vată) pentru urechi de calitate superioară


Explanation:
betisoare pentru urechi de calitate superioara

I think you can leave away cotton in Romanian

--------------------------------------------------
Note added at 8 mins (2004-07-01 15:24:33 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.bebelusultau.ro/detalii.php?cod=CH01

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 40
Grading comment
OK!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Ciprian Patrascu: e vata, dar sa-i spunem asta in engleza, ptr ca saracul om sigur nu stie romaneste..
8 mins

agree  Dan Marasescu: Am o intrebare. Daca bunicu' are o ureche de calitate inferioara, poate sa foloseasca betisoarele? :D
5 hrs

agree  Cristina Anghel: sunt de acord si cu urechile de calitate superioara :)
8 hrs
  -> m-am tot gandit si eu daca sapun o virgula, pentru ca ma gandeam ca betisoare de urechi este un termen si nu vroiam sa-l despart

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
beţişoare cu vată de înaltă calitate


Explanation:
sg. beţişor cu vată de înaltă calitate
pl. beţişoare cu vată de înaltă calitate

longer version:

beţişoare cu cap de vată din bumbac de înaltă calitate= small sticks with high quality cotton wool cap


    Reference: http://www.estrade.ro/html/prod_cotton2.html
asco
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8