KudoZ home » English to Romanian » Petroleum Eng/Sci

unwound

Romanian translation: desfăşurată


06:13 Jun 15, 2005
English to Romanian translations [Non-PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci
English term or phrase: unwound
If the tape requires cleaning it has to be unwound, preferably on another reel.
lianal
Romanian translation:desfăşurată
Explanation:
de la unwind
Selected response from:

Dan Marasescu
Romania
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4desfăşurată
Dan Marasescu
4 +2derulată
Bogdan Honciuc


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
desfăşurată


Explanation:
de la unwind

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paula Dana Szabados: asa e, iar consultarea prealabila a unui dictionar ar ajuta
26 mins

agree  Mihaela Brooks
37 mins

agree  Elvira Stoianov
43 mins

agree  Cristian Nicolaescu
4 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
derulată


Explanation:
eu stiu ca acesta e termenul consacrat cind e vorba de benzi, casete

Sambata, 4 Iunie 2005 Publicitate Advertising Redactie Ajutor ...
Obiectele se observa doar daca aceasta caseta este derulata cu incetinitorul",
scrie Die Welt, precizand ca obiectele sunt rotunde si zboara cu mare viteza. ...
www.adevarulonline.ro/arhiva/2002/August/222/19273/ - 47k - În Cache - Pagini similare

DaciaClub -> Radio Casetofon Bulit
... Atunci cand am vrut sa derulez la urmatoarea melodie,butonul in cauza a ramas
apasat.Caseta a fost derulata pana la capat si a trecut automat pe cealalta parte ...
www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=8139& mode=linear&view=findpost&p=16830715 - 64k - Rezultat suplimentar - În Cache - Pagini similare

MOTOR! (de cautare) - ABC - calculatoare - Posta electronica
... sa alegeti din lista derulata denumirea cea mai potrivita cu ocupatia dvs.;
... In caseta care va apare, scrieti denumirea noului dosar pe care doriti ...
www.resurse.com/abc/posta_electronica.php3 - 35k - În Cache - Pagini similare

Baze De Date, Capitolul 1
... de căutare, la baza ferestrei din figura 1.2 apare o casetă în care ... Să presupunem
că în caseta derulată cu fonturi nu este selectată opţiunea Auto şi ...
www.ecoland.ro/Biblioteca_electronica/ Cursuri/Baze_de_date/Capitolul_1/cap_1.html - 101k - Rezultat suplimentar - În Cache - Pagini similare

e-Caseta deputatului
... Forma cu materialele existente la caseta, ... provenite din activitatea de comerţ exterior
şi cooperare economică internaţională, derulată înainte de 31 ...
diasan.vsat.ro/pls/caseta/eCaseta.OrdineZi?dat=20040628 - 41k - Rezultat suplimentar - În Cache - Pagini similare



Bogdan Honciuc
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Irene S.
1 hr
  -> Multumesc

agree  Dan Marasescu
3 days12 hrs




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): xxxMihai Badea, Bogdan Honciuc, Maria Diaconu
Non-PRO (1): Paula Dana Szabados