KudoZ home » English to Romanian » Petroleum Eng/Sci

torch booster

Romanian translation: compresoare de suprapresiune pentru alimentare arzatoare de taiere si sudare cu flacara si gaz


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:torch booster
Romanian translation:compresoare de suprapresiune pentru alimentare arzatoare de taiere si sudare cu flacara si gaz
Entered by: Mihaela Sinca

15:09 Jun 22, 2005
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Petroleum Eng/Sci
English term or phrase: torch booster
Torch Boosters connect to your utility gas line and boost pressure to as high as 3 bar for direct supply to a single torch, a shop-wide manifold system, or automated equipment such as a cutting table.
Mihaela Sinca
compresoare de suprapresiune pentru alimentare arzatoare de taiere si sudare cu flacara si gaz
Explanation:
sau
compresoare de suprapresiune pentru alimentare echipamente de taiere si sudare cu flacara si gaz

pentru booster vezi

http://64.233.183.104/search?q=cache:av-h3icUEIgJ:products.k...

http://64.233.183.104/search?q=cache:mUrve5k_ASYJ:www.romwin...

http://www.gas-tec.com/images/PDFs/TB30_1.pdf

http://64.233.183.104/search?q=cache:KL5YqU0R89wJ:www.isjbn....
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4compresoare de suprapresiune pentru alimentare arzatoare de taiere si sudare cu flacara si gazCristian Nicolaescu
3compresor; amplificator de presiune: pompă de presiune (?)
Péter Tófalvi


  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
compresor; amplificator de presiune: pompă de presiune (?)


Explanation:
Eu as lasa la o parte termenul de flacara, intrucat rolul aparaturii este de a ridica presiunea, iar ca efect secundar vom avea bineinteles si o flacara mai mare, sau mai intensa.

Boostere (pompe) se folosesc si in retelele de apa, pt. a asigura presiunea dorita.

Péter Tófalvi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
compresoare de suprapresiune pentru alimentare arzatoare de taiere si sudare cu flacara si gaz


Explanation:
sau
compresoare de suprapresiune pentru alimentare echipamente de taiere si sudare cu flacara si gaz

pentru booster vezi

http://64.233.183.104/search?q=cache:av-h3icUEIgJ:products.k...

http://64.233.183.104/search?q=cache:mUrve5k_ASYJ:www.romwin...

http://www.gas-tec.com/images/PDFs/TB30_1.pdf

http://64.233.183.104/search?q=cache:KL5YqU0R89wJ:www.isjbn....

Cristian Nicolaescu
Specializes in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 96
Grading comment
Multumesc mult!