KudoZ home » English to Romanian » Poetry & Literature

businessthemed books

Romanian translation: carti despre-cum sa-reusesti-in-afaceri


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:businessthemed books
Romanian translation:carti despre-cum sa-reusesti-in-afaceri
Entered by: cezara lucas

15:33 Feb 16, 2009
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature
English term or phrase: businessthemed books
Termen intalnit intr/un text literar
cezara lucas
Romania
carti axate-pe-afaceri
Explanation:
Sau mai bine zis: carti axate-afaceri ca sa "rimeze" cu businessthemed

In orice caz, Cezara, un pic de context n-ar strica...
Sanda

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-16 18:32:26 GMT)
--------------------------------------------------

O idee: daca-s motivationale si se potriveste in context, poate:

carti de cum-sa-reusesti-in-afaceri

Altiminteri nu inteleg poanta aglutinarii lui businessthemed si de ce e asta un text literar.

Sanda
Selected response from:

Sandra& Kenneth
Israel
Grading comment
Multumesc, a doua sugestie se potriveste cel mai bine in text.
carti despre cum-sa-reusesti-in-afaceri
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6cărţi pe teme de afaceri sau business / cu subiecte de afaceri sau business
Ciprian - Vasile Popescu
4carti axate-pe-afaceri
Sandra& Kenneth


Discussion entries: 5





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
cărţi pe teme de afaceri sau business / cu subiecte de afaceri sau business


Explanation:
I propunere.

Ciprian - Vasile Popescu
Romania
Meets criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc pt raspuns!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mihaela Ghiuzeli: Nu vad ce poate fi altceva; si cele doua cuvinte sunt separate.
4 mins
  -> Mulţumesc, Mihaela! :)

agree  Denise Idel
5 mins
  -> Mulţumesc! :)

agree  Sigina : afaceri. sa pastram..
6 mins
  -> Mulţumesc de sugestie!

agree  Georgeta Radulescu: Ar trebui sa fie scris business-themed (compound adjective)
12 mins
  -> Aşa este, mulţumesc.

agree  Sasori
35 mins
  -> Mulţumesc.

agree  Addriana
17 hrs
  -> Mulţumesc mult. :)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
carti axate-pe-afaceri


Explanation:
Sau mai bine zis: carti axate-afaceri ca sa "rimeze" cu businessthemed

In orice caz, Cezara, un pic de context n-ar strica...
Sanda

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2009-02-16 18:32:26 GMT)
--------------------------------------------------

O idee: daca-s motivationale si se potriveste in context, poate:

carti de cum-sa-reusesti-in-afaceri

Altiminteri nu inteleg poanta aglutinarii lui businessthemed si de ce e asta un text literar.

Sanda


Sandra& Kenneth
Israel
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Multumesc, a doua sugestie se potriveste cel mai bine in text.
carti despre cum-sa-reusesti-in-afaceri
Notes to answerer
Asker: SAnda, pot sa confirm ca este vorba de carti pe teme de afaceri, motivationale atat de la moda acum. Multumesc pt raspuns. CL

Asker: Super, si mai bine asa, cu ultima sugestie! Multumesc, CL