KudoZ home » English to Romanian » Psychology

can provide visual picture in their mind

Romanian translation: poate duce la formarea unei imagini mentale vizuale


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:can provide visual picture in their mind
Romanian translation:poate duce la formarea unei imagini mentale vizuale
Entered by: Paula Cirstoiu

14:13 Mar 31, 2004
English to Romanian translations [Non-PRO]
Psychology
English term or phrase: can provide visual picture in their mind
Instead, a dramatization of a worst case scenario can provide visual picture in their mind, and thus instill a sense of fear in the child.
Paula Cirstoiu
poate duce la formarea unei imagini mentale vizuale
Explanation:
imaginatia este un concept diferit in psihologie
Selected response from:

Oana Dorobantu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2poate contribui la formarea unei reprezentari vizuale in imaginatie
Elvira Stoianov
5poate duce la formarea unei imagini mentale vizuale
Oana Dorobantu
3poate produce imagine vizualã în mintea loralialivali


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
poate contribui la formarea unei reprezentari vizuale in imaginatie


Explanation:
ar fi o posibilitate, asa pe fuga

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  elenus
34 mins

agree  Cristina Butas
77 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
poate duce la formarea unei imagini mentale vizuale


Explanation:
imaginatia este un concept diferit in psihologie

Oana Dorobantu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
poate produce imagine vizualã în mintea lor


Explanation:
poate produce imagine vizuală în mintea lor

alialivali
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian