KudoZ home » English to Romanian » Religion

fledgling Christian

Romanian translation: neofit(crestin)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:fledgling Christian
Romanian translation:neofit(crestin)
Entered by: Mihaela Ghiuzeli

14:02 Sep 4, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Art/Literary - Religion
English term or phrase: fledgling Christian
Contextul este: " He wrote to the fledgling Christians about the seven Sins..." Va multumesc!
Alina-Maria Zaharia
Romania
neofit(crestin)
Explanation:
http://dexonline.ro/search.php?cuv=neofit

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-09-04 14:23:39 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.thefreedictionary.com/fledgling
Selected response from:

Mihaela Ghiuzeli
Grading comment
Va multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +7neofit(crestin)
Mihaela Ghiuzeli
4proaspetilor crestiniAnca Nitu
4creştini noviciautorulanei
4creştin nou-convertit
Andrei Albu


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fledgling christian
creştin nou-convertit


Explanation:
Le-a scris creştinilor nou-convertiţi... Sau "proaspăt convertiţi"...

Andrei Albu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fledgling christian
creştini novici


Explanation:
"fledgling" este un termen ce defineşte o persoana tanara, lipsita de experienta, care abia incepe sa invete.
Termenul este un "britism"

" El le-a scris creştinilor novici despre cele şapte păcate"

autorulanei
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +7
fledgling christian
neofit(crestin)


Explanation:
http://dexonline.ro/search.php?cuv=neofit

--------------------------------------------------
Note added at 21 mins (2008-09-04 14:23:39 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.thefreedictionary.com/fledgling

Mihaela Ghiuzeli
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Va multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristina Bolohan: www.ioanguradeaur.ro/category/despre-desertaciuni/ - 40k
39 mins
  -> Multumesc Cristiana !

agree  Denise Idel
53 mins
  -> Multumesc Denise !

agree  cornelia mincu
2 hrs
  -> Multumesc Cornelia !

agree  liviu roth
7 hrs
  -> Multumesc Liviu !

agree  valdo75
9 hrs
  -> Multumesc !

agree  Iosif JUHASZ
15 hrs
  -> Multumesc Iosif !

agree  Tradeuro Language Services
2 days5 hrs
  -> Multumesc !

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fledgling Christians
proaspetilor crestini


Explanation:
din ce inteleg este vorba de inceputurile religiei crestine
poate ma insel
mai mult context sau o explicatie ar ajuta


fledgling
One entry found.

fledgling




Main Entry: fledg·ling
Pronunciation: \ˈflej-liŋ\
Function: noun
Usage: often attributive
Date: 1830
1 : a young bird just fledged
2 : an immature or inexperienced person
3 : one that is new <a fledgling company>
http://www.merriam-webster.com/dictionary/fledgling

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24