KudoZ home » English to Romanian » Religion

inchurching

Romanian translation: implicare efectivă în viața Bisericii/serviciul religios

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inchurching
Romanian translation:implicare efectivă în viața Bisericii/serviciul religios
Entered by: Manuela Ciuruc

20:22 Feb 12, 2018
English to Romanian translations [PRO]
Religion
English term or phrase: inchurching
inchurching - involving the people of God in the service of church
Vertrad
Romania
implicare efectivă în viața Bisericii/serviciul religios
Explanation:
Îmbisericirea este mai curând o slujbă.https://www.crestinortodox.ro/liturgica/imbisericirea-148679...
Conceptul original de inchurching este din limba rusă votserklovenie și are alt sens: implicarea activă, efectivă în viața bisericii/serviciul religios. https://books.google.fr/books?id=sTTFAgAAQBAJ&pg=PT95&lpg=PT...

https://books.google.fr/books?id=MMwCDgAAQBAJ&pg=PT20&lpg=PT...
Selected response from:

Manuela Ciuruc
Grading comment
Suna bine, merci!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4implicare efectivă în viața Bisericii/serviciul religios
Manuela Ciuruc
3îmbisericire
Andreea Sepi


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
îmbisericire


Explanation:
O varianta


    https://www.firstthings.com/article/2014/05/in-churching-russia
Andreea Sepi
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Multumesc si voua fetelor!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Annamaria Amik: În practica actuală, expresia se referă la aducerea copilului la biserică, este un moment din slujba botezului, nu cred că se aplică în cazul adulților. Eventual reintegrarea în biserică.
10 hrs

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
implicare efectivă în viața Bisericii/serviciul religios


Explanation:
Îmbisericirea este mai curând o slujbă.https://www.crestinortodox.ro/liturgica/imbisericirea-148679...
Conceptul original de inchurching este din limba rusă votserklovenie și are alt sens: implicarea activă, efectivă în viața bisericii/serviciul religios. https://books.google.fr/books?id=sTTFAgAAQBAJ&pg=PT95&lpg=PT...

https://books.google.fr/books?id=MMwCDgAAQBAJ&pg=PT20&lpg=PT...

Manuela Ciuruc
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Suna bine, merci!