KudoZ home » English to Romanian » Retail

placed on your pre-approved bidder list

Romanian translation: ntrodus pe lista de ofertanti aprobata anterior (deja aprobata)de catre dumneavoastra


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:placed on your pre-approved bidder list
Romanian translation:ntrodus pe lista de ofertanti aprobata anterior (deja aprobata)de catre dumneavoastra
Entered by: Cristina Moldovan do Amaral

16:29 Dec 20, 2003
English to Romanian translations [Non-PRO]
Retail / retail
English term or phrase: placed on your pre-approved bidder list
placed on your pre-approved bidder
george
introdus pe lista de ofertanti aprobata anterior (sau deja aprobata)
Explanation:
de catre dumneavoastra
Selected response from:

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3introdus pe lista de ofertanti aprobata anterior (sau deja aprobata)
Cristina Moldovan do Amaral
4introdus pe lista dvs. de ofertanti agreatiCristian Nicolaescu
4plasat (pus) pe lista dumneavoastra de ofertanti aprobati anteriorAna-Catrina Buchser
4introdus pe lista dvs aprobata de ofertanti
Dan Marasescu


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
introdus pe lista dvs aprobata de ofertanti


Explanation:
more context please

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
introdus pe lista de ofertanti aprobata anterior (sau deja aprobata)


Explanation:
de catre dumneavoastra

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR
3 hrs
  -> multumesc

agree  Oana Popescu
19 hrs
  -> multumesc

agree  Anca Nitu
1 day 12 hrs
  -> multumesc

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plasat (pus) pe lista dumneavoastra de ofertanti aprobati anterior


Explanation:
Inca o varianta

Ana-Catrina Buchser
United States
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in EnglishEnglish

1 day 20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
introdus pe lista dvs. de ofertanti agreati


Explanation:
o alta varianta
ofertanti agreati = ofertanti (furnizori de bunuri si/sau servicii)care au fost verificati in prealabil, declarati corespunzatori si inclusi intr-o "lista de ofertanti agreati" = pre-approved bidder list

De fapt nu lista se aproba ci fiecare furnizor individual care in urma verificarilor prealabile si-a castigat dreptul sa liciteze si sa fie un posibil castigator pentru beneficiarul respectiv. Prin urmare in momentul trecerii pe lista furnizorii sunt deja agreati.

http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller?CURRENTSCREEN=E...

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian