meat cuts

Romanian translation: cunoștințe slabe privind tranșarea cărnii în piese anatomice

English term or phrase:meat cuts skills
Romanian translation:cunoștințe slabe privind tranșarea cărnii în piese anatomice
Entered by: Claudia Coja

21:19 Oct 13, 2013
English to Romanian translations [PRO]
Safety / Meat cuts
English term or phrase: meat cuts
Este vorba de evaluarea lucratorilor pentru angajare in cadrul unei fabrici de procesare a carnii, iar despre lucratorul respectiv se mentioneaza: Little understanding of meat cuts and knife skills when butchering are poor.
Claudia Coja
cunoștințe slabe privind tranșarea cărnii în piese anatomice
Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cut_of_beef

http://biblioteca.regielive.ro/cursuri/industria-alimentara/...
c. Transarea carnurilor de vita si mânzat în piese anatomice pentru export  piesele sunt urmatoarele:
- din transarea sferturilor posterioare: filet, vrabioara, chiulota, capac, fricandou, nuca, fileu si vrabioara cu os;
- din transarea sferturilor anterioare: macra spetei, puisorul, greabanul cu capul de antricot pentru carnea de mânzat si spata cu rasolul, pieptul cu capul de piept, gâtul cu greabanul si antricotul pentru carnea de vita adulta.
Selected response from:

anamaria bulgariu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +4cunoștințe slabe privind tranșarea cărnii în piese anatomice
anamaria bulgariu
4 +2produse de carne proaspata transata
francisionatan
4mod de tåiere a cårnii
Angela Öhrman


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mod de tåiere a cårnii


Explanation:
http://es.wikipedia.org/wiki/Categoría:Cortes_de_carne

Angela Öhrman
Sweden
Native speaker of: Romanian

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
produse de carne proaspata transata


Explanation:
Este vorba de diverse produse de carne proaspata transata, de genul: muschi file, cotlet, ceafa, pulpa etc

Example sentence(s):
  • Societatea noastra va ofera urmatoarele produse din categoria Carne proaspata transata:

    Reference: http://www.carmangeriagodac.com
francisionatan
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra& Kenneth: sau transe de carne (fr. découpes)
5 hrs
  -> multumesc

agree  wordbridge
6 hrs
  -> multumesc

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +4
(little understanding of) meat cuts
cunoștințe slabe privind tranșarea cărnii în piese anatomice


Explanation:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cut_of_beef

http://biblioteca.regielive.ro/cursuri/industria-alimentara/...
c. Transarea carnurilor de vita si mânzat în piese anatomice pentru export  piesele sunt urmatoarele:
- din transarea sferturilor posterioare: filet, vrabioara, chiulota, capac, fricandou, nuca, fileu si vrabioara cu os;
- din transarea sferturilor anterioare: macra spetei, puisorul, greabanul cu capul de antricot pentru carnea de mânzat si spata cu rasolul, pieptul cu capul de piept, gâtul cu greabanul si antricotul pentru carnea de vita adulta.

anamaria bulgariu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  crocox
1 hr

agree  crina_petrican
2 hrs

agree  Florin Ular
3 hrs

agree  Irina-Maria Foray
3 hrs