An integrated view of personality

Romanian translation: profilul complet al/asupra personalitatii

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:An integrated view of personality
Romanian translation:profilul complet al/asupra personalitatii
Entered by: altalingua RO

00:27 Jan 9, 2004
English to Romanian translations [PRO]
Science
English term or phrase: An integrated view of personality
Chestionare de testare a personalitatii
altalingua RO
Romania
profilul complet al/asupra personalitatii
Explanation:
sau
dimensiunea completa a personalitatii
o imagine completa asupra personalitatii
dezvaluirea personalitatii (sub toate fatetele ei)
personalitatea privita din toate unghiurile
Selected response from:

Cristian Nicolaescu
Grading comment
Clientul a aleas aceasta varianta ca fiind cea mai fidela traducere.
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7o perspectiva integrata asupra personalitatii
Dan Marasescu
5imaginea/perspectiva globala a personalitatii
Gabriela Olsson
4 +1profilul complet al/asupra personalitatii
Cristian Nicolaescu


Discussion entries: 2





  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
an integrated view of personality
o perspectiva integrata asupra personalitatii


Explanation:
Probabil ca e vorba de un test in care personalitatea este evaluata ca un ansamblu integrat.

Dan Marasescu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 1549

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Paula Cirstoiu
3 mins

agree  Ioana Bostan
5 hrs

agree  Cristiana Coblis
6 hrs

agree  Oana Popescu
7 hrs

agree  Éva Vajda
7 hrs

agree  ZAMOLXIS
9 hrs

agree  lucca: Pentru cei de specialitate nu e o traducere fortata.
11 hrs

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
profilul complet al/asupra personalitatii


Explanation:
sau
dimensiunea completa a personalitatii
o imagine completa asupra personalitatii
dezvaluirea personalitatii (sub toate fatetele ei)
personalitatea privita din toate unghiurile

Cristian Nicolaescu
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2321
Grading comment
Clientul a aleas aceasta varianta ca fiind cea mai fidela traducere.
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gabriela Olsson
4 hrs
  -> multumesc

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
imaginea/perspectiva globala a personalitatii


Explanation:
Aici "integrated"=global, insumat, complet, total, iar nu "integrat" (care necesita un supliment de informatie - integrat in ceva).



Gabriela Olsson
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search