KudoZ home » English to Romanian » Surveying

next generation

Romanian translation: următoarea generaţie


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:next generation
Romanian translation:următoarea generaţie
Entered by: Nina Iordache

17:42 Jul 2, 2008
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Surveying / general
English term or phrase: next generation
Exista ceva mai uzitat, va rog?
Nina Iordache
Romania
următoarea generaţie
Explanation:
deşi o traducere mot-a-mot, mi se pare destul de uzitat:
Nikon lanseaza urmatoarea generatie de software pentru editare foto.
Urmatoarea generatie Volkswagen Passat este asteptata in 2012.
Urmatoarea generatie de Golf Cabrio va fi construita in-house...
Visa Europe - urmatoarea generatie de carduri cu cip
Selected response from:

Andreea Vertes
Romania
Grading comment
Multumesc frumos, Andreea! Este perfect!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +8următoarea generaţie
Andreea Vertes
4o nouă generaţie
Florin Ular


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +8
următoarea generaţie


Explanation:
deşi o traducere mot-a-mot, mi se pare destul de uzitat:
Nikon lanseaza urmatoarea generatie de software pentru editare foto.
Urmatoarea generatie Volkswagen Passat este asteptata in 2012.
Urmatoarea generatie de Golf Cabrio va fi construita in-house...
Visa Europe - urmatoarea generatie de carduri cu cip

Andreea Vertes
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc frumos, Andreea! Este perfect!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  wordbridge
7 mins

agree  Anca Nitu
2 hrs

agree  Nona Stanciu Dell'Acqua
4 hrs

agree  Corina Dinu
12 hrs

agree  RODICA CIOBANU
14 hrs

agree  Cristina Costin
23 hrs

agree  Naty2008
1 day19 hrs

agree  Adriana Sandru
3 days17 hrs

1 day18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
o nouă generaţie


Explanation:
O nouă generaţie de...

Cam târziu... dar poate ajută :)

Florin Ular
Romania
Native speaker of: Romanian