KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

brake drum

Romanian translation: tambur de frana


19:14 Nov 27, 2001
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: brake drum
brake drum
adosanis
Romanian translation:tambur de frana
Explanation:
pt. domeniul auto traducerea este "tambur de frana";
in industria constructoare de masini se mai folosesc si termenii de "roata sau toba de frana".
Selected response from:

umarian
Grading comment
Vielen Dank!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1tambur de franaumarian
4Cilindru de frana.lucca


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
tambur de frana


Explanation:
pt. domeniul auto traducerea este "tambur de frana";
in industria constructoare de masini se mai folosesc si termenii de "roata sau toba de frana".


    Dictionar tehnic englez-roman
umarian
PRO pts in pair: 29
Grading comment
Vielen Dank!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Cristin Gontariu
3 hrs

18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Cilindru de frana.


Explanation:
Se mai poate spune si cilindru de frana.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2001