KudoZ home » English to Romanian » Tech/Engineering

Printer Slotter

Romanian translation: masina de imprimat si slituit


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Printer Slotter
Romanian translation:masina de imprimat si slituit
Entered by: Tehno

10:21 Oct 20, 2002
English to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Printer Slotter
A machine including:
a main electric control panel
a feeder unit with lead edge feed
2 printing units
1 slotter unit automatic with preset
1 autostacker
Codrut Tudor
Romania
masina de imprimat si slituit
Explanation:
Masina de imprimat si slituit de tip Slotter.

HTH
Selected response from:

Tehno
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1masina de imprimat si slituit
Tehno
4imprimator decupator sau imprimanta decupatoarelucca


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
imprimator decupator sau imprimanta decupatoare


Explanation:
Este o masina complexa si de mari dimensiuni, care asigura tiparirea a ceea ce trebuie sa apara pe o cutie si decuparea (taierea) sloturilor care fac posibila asamblarea unei cutii dintr-un tipar de carton.

Sigur ca printer se traduce prin imprimanta, s-ar putea spune si imprimanta decupatoare.

lucca
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in pair: 2001

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
masina de imprimat si slituit


Explanation:
Masina de imprimat si slituit de tip Slotter.

HTH


    <a href="www.eurogama.ro/ro/suport_tehnologic.html" target=Tehno1100>Eurogama - Suport Tehnologic</a>
Tehno
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in pair: 79

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  umarian: de fapt, slotter = masina (tipografica) de taiat slituri
12 hrs
  -> Multumesc, Marian!